اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی دفتر مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت:

بیمارستان 17 شهریور برازجان قطب آموزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: بیمارستان 17 شهریور برازجان قطب آموزشی می‌شود.

بیمارستان 17 شهریور برازجان قطب آموزشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جمشید کرمانچی ‌در آیین تجلیل از مسئولان بیمارستان 17 شهریور برازجان اظهار داشت: اجرای طرح نظام حاکمیت خدمات بالینی از طرح‌های مهم وزارت بهداشت است که ارایه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به بیماران و مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی با استانداردهای بین‌المللی از طریق اصلاح شیوه‌های مدیریتی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح افزود: مدل‌های مختلفی برای افزایش کیفیت خدمات در بخش خدمات درمانی در کشور و جهان وجود دارد و برای اینکه بهترین مدل انتخاب شود شیوه های موجود در کشور مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و با توجه به نظر کارشناسان و افراد خبره مدل حاکمیت خدمات بالینی به عنوان روشی که می تواند نتایجی خوبی را در پی داشته باشد، انتخاب شد.

معاون فنی دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: حقوق بیماران هنگام مراجعه به بیمارستان امر مهمی است و در واقع مالک اصلی بیمارستان بیماران هستند و ما باید شرایط خوبی برای بیماران ایجاد کنیم به ویژه زمانی که بیمار نیاز به توجه معنوی دارد.

کرمانچی تصریح کرد: ما باید در بیمارستان‌های خود اتاقی به نام اتاق عبادت داشته باشیم که یک بیمار سرطانی می‌خواهد آرامش خود را به دست آورد محل مناسبی وجود داشته باشد و زمانی که ما به این مهم توجه کرده‌ایم ثمرات و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: ما باید از روحانیون در بخش‌های مختلف مشاوره‌هایی در ارتباط با مسائل معنوی بگیریم.

این مسئول یادآور شد: بیماران در مورد استاندارهای ایمنی باید آگاهی داشته باشند و نکات ایمنی را خودشان به پزشک و یا پرستار در مواقع لزوم متذکر شوند.

کرمانچی افزود: هدف از نوشتن گزارشات در خدمات بالینی این است که اگر اشتباهی در ارائه خدمت به بیمار ایجاد شده این اشتباه دوباره تکرار نشود و ما باید بیمار را محور اصلی بدانیم و مشکلات آنان را چه از لحاظ عاطفی و چه از نظر درمانی بتوانیم حل کنیم و این موضوع را تبدیل به مطالبه مردم کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های بیمارستان 17 شهریور گفت: این بیمارستان می‌تواند به قطب آموزشی نه تنها برای بیمارستان‌های استان بلکه دیگر استان‌های همجوار باشد و تورهای آموزشی در این بیمارستان برگزار می ‌شود.

کرمانچی خاطرنشان کرد: شما در استانی هستید که با غیرت دینی و غیرت ملی عجین شده‌اید و باید در مدت زمان کمی شاهد اتفاقات بزرگ در عرصه استان خود باشید.

وی یادآور شد: ما باید همه به هم کمک کنیم و رسالتمان این باشد که بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم و بدانیم که این راه منجر به این می‌شود که در دنیا و آخرت از ثمرات آن بهره‌مند ‌شویم.

در پایان مراسم به کسانی که در زمینه حکمیت بالینی تلاش کرده و باعث شدند که این بیمارستان در مدت زمان کمی به 9 استاندارد اصلی در بحث حاکمیت بالینی برسد لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول