اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان ارشد وزارت بهداشت

مسئولان بیمارستان 17 شهریور برازجان تجلیل شدند‌

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان ارشد وزارت بهداشت، مسئولان بیمارستان 17 شهریور برازجان تجلیل شدند.

مسئولان بیمارستان 17 شهریور برازجان تجلیل شدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه برازجان در آیین تجلیل از بیمارستان 17 شهریور برازجان اظهار داشت: خدمت کردن به مردم در زیر سایه الطاف الهی مانند عبادت کردن است و ما در هر پست و مقامی که باشیم خدمت کردن به مردم را از دید عبادت به آن نگاه کنیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: بهداشت و درمان یک مسئله بسیار مهم و اساسی است و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس بیمارستان 17 شهریور برازجان نیز اظهار داشت: بیمارستان برازجان از میان 900 بیمارستان کشور یکی از 85 بیمارستانی بوده که در زمینه اجرای حاکمیت بالینی به عنوان بیمارستان برتر مقام کسب کرده است.

مهدی مهدوی در این آیین گزارشی از عملکرد حاکمیت بالینی ارائه کرد و اسلایدهایی از تغییرات ساختمانی در زمینه اجرای طرح حاکمیت بالینی به حضار شرکت کننده ارائه داد.

وی اضافه کرد: این تغییرات ایجاد شده در بخش‌های مختلف به منظور رضایت‌مندی بیشتر مردم انجام گرفته و باعث پیشرفت و تعالی ما در حاکمیت بالینی می‌شود و از مسئول حاکمیت بالینی و دیگر مسئولین بخش‌های مختلف درمان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز بیان کرد: توسعه بهداشت و درمان در دشتستان طی دو سال گذشته بسیار مطلوب بوده و رشد خوبی مشاهده می‌شود.

غلامرضا کهن افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای رضایت خاطر شهروندان بهره می‌بریم و امیدوار هستیم شاهد بهبود امور بهداشتی باشیم.

در این آیین که با حضور معاون فنی دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی حاکمیت بالینی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد از مسئولان بیمارستان 17 شهریور برازجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول