اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور مردم پای صندوق‌های رای وصف نشدنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای وصف نشدنی است.

حضور مردم پای صندوق‌های رای وصف نشدنی است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای موید این مطلب است که مردم به سرنوشت خود حساس هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای فتنه و کارشکنی 33 ساله دشمنان را ناکام می‌گذارند، افزود: مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند که قادر به تعیین سرنوشت کشور با حضور باشکوه خود در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات گویای آگاهی مردم است، ادامه داد: کسانی که ادعای حضور نداشتن مردم در انتخابات را دارند، با مشاهده حضور مردم متوجه می‌شوند، که مردم همیشه در صحنه هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 33 ساله مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز اضافه کرد: حضور مردم در این دوره از انتخابات گویا بوده و نیاز به تعریف ندارد، چرا که حضور با شکوه مردم گویای رضایت و حمایت آنها از نظام است.

کرمی با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات پر شورتر از انتخابات دوره‌های پیشین برگزار می‌شود، ادامه داد: حضور مردم در همان ساعات آغازین رای گیری نشان دهنده این است که تا پایان ساعات رای گیری مردم حضوری پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول