اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 242

حسینی: حماسه 12 اسفند نمایانگر وحدت و انسجام ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان گفت: حماسه 12 اسفند نمایانگر وحدت و انسجام ملت ایران است که بازتاب آن موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

حسینی: حماسه 12 اسفند نمایانگر وحدت و انسجام ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد قاسم حسینی ظهر امروز در جمع عوامل اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: اهمیت و جایگاه انتخابات برای مردم کاملا مبرهن است و حضور آنها به عنوان یک حرکت و حمایت همه‌جانبه از نظام در راستای خنثی کردن توطئه‎های دشمنان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران در همه عرصه‎های سیاسی  و اجتماعی امتحان خوبی به نمایش گذاشته‎اند و حساسیتِ زمانی را در طول سه دهه انقلاب، هوشمندانه تشخیص دادند و هر جا که لازم بود به موقع و با ظرافت و تاثیرگذاری بالا وارد عرصه شدند.

مدیرکل سیاسی انتخابات گلستان اذعان داشت: همانطور که دشمنان در طول سه دهه انقلاب با راهکارهای مختلف قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی را داشتند و با استفاده از سه راهکار تحریم، تهدید و تخریب ملت ایران را نشانه گرفته‎اند اما مردم ما با رهبری مقام معظم رهبری به توطئه‎های دشمن، پاسخ دندان‌شکن داشته‎اند.

حسینی یادآور شد: مردم ما با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن مشارکت گسترده‎ای از خود به نمایش گذاشتند و یقینا در انتخابات 12 اسفند نیز توطئه‎ها و کینه‎توزی دشمنان را برای همیشه خنثی و تیرهای آنان را به سمت خودشان پرتاب خواهند کرد.

وی بیان کرد: به لطف الهی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون 22 انتخابات رسمی در کشور برگزار کرده‎ایم که معدل و میانگین مشارکت واجدین شرایط بالای 65 درصد بوده و در استان گلستان بالای 75 درصد ارزیابی شده است که از یک معدل بالا و قابل قبولی حتی از نگاه بین‎المللی برخوردار است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات گلستان ابراز داشت: امیدواریم در این دوره از انتخابات همچون گذشته شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‎های رأی باشیم که تا این لحظه حضور مردم در سطح استان بی‎نظیر گزارش شده است.

حسینی با بیان اینکه همه ساز و کارها برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم است خاطر نشان کرد: رتبه گلستان با این حضور مثال‎زدنی قطعا ارتقا پیدا خواهد کرد چون در این انتخابات مشارکت اقوام و احزاب مختلف سیاسی فراهم بوده است.

وی در پایان از دست‎اندرکاران برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: مجریان هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی واقعا در فراهم کردن مقدمات برگزاری این انتخابات تلاش گسترده‎ای داشتند و این تلاش‎ها امروز به ثمر نشست تا از طریق یک‌هزار و 190 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در سطح استان شاهد برگزاری یک انتخابات پویا و بالنده باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول