اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

حضور در انتخابات رأی به ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: هر کس در پای صندوق‌های رأی حاضر شود در واقع به نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی، اسلام و ارزش‌های اسلامی رأی داده است.

حضور در انتخابات رأی به ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی امروز در حاشیه بازدید از شعبه‌های اخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: مردم شریف این شهرستان در موعد مقرر با حضور گسترده و اقتدار و قاطعیت در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی افزود: هر کس در پای صندوق‌های رأی حاضر شود در واقع به نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی، اسلام و ارزش‌های اسلامی رأی داده است.

مشایخی تصریح کرد: امروز شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نه تنها یک وظیفه اجتماعی و ملی بلکه یک تکلیف شرعی و الهی است.

وی ابراز داشت: با حضور گسترده مردم در انتخابات، نمایندگان با رأی بالای و پشتوانه قوی فعالیت خود را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی آغاز و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

مشایخی بیان داشت: مردم شهرستان عنبرآباد در این رویداد بزرگ که حیثیت و عزت نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران به آن بستگی دارد، حضوری چشمگیر داشته‌اند.

وی اذعان داشت: آنان مانند موجی خروشان در دریای مواج ایران اسلامی و در صفوفی فشرده گرد آمده‌اند تا از میان کاندیداها فردی را که اصلح و خدمتگزار حقیقی مردم باشد، برگزینند.

مشایخی خاطرنشان کرد: از تمام مردم شهرستان عنبرآباد به دلیل حضور پرشور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بار دیگر حماسه‌ای باور نکردنی مانند سال‌های گذشته خلق و با شرکت خود انقلاب را بیمه کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول