اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی مشترک صورت گرفت

تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک به خاطر حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کردند.

تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت در پیام آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و مهدی سعادتی که امشب صادر شده، خطاب به مردم گیلان آمده است: خلق حماسه‌ای عظیم و حضوری پرشور و با بصیرت از طرف شما مردم فهیم، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان موجب مباهات و شور و شعف فراوان شد.

این پیام می‌افزاید: آفرین بر شما که ثابت کردید از تبار بزرگانی چون میرزای جنگلی، آیت‌الله‌العظمی بهجت، سرداران شهیدی نظیر املاکی، خوش‌سیرت و قلی‌پور هستید.

در ادامه پیام ذکر شده است: حضور دشمن‌شکن شما مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و لبیک جاودانه بر ندای مقام عظمای ولایت در پای صندوق‌های اخذ رأی که تیزبینی، درایت و هوش بالای سیاسی را به تصویر کشید، ثابت کرد که تمام دسایس، توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی و ایادی آنها در داخل و خارج از کشور، واهی، پوچ و بی‌ارزش است و نشان داد که نمی‌توانند در برابر اراده مقاوم و سترگ ملت ایران به ویژه مردم حماسه‌ساز گیلان زمین ایستادگی و پایداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در ادامه پیام خود ذکر کرده‌اند: اینجانبان از شما برادران و خواهران عزیز که با حضور حداکثری و سرنوشت‌ساز خود موجبات یأس و ناامیدی دشمنان و مسرت و رضایت مقام معظم رهبری را فراهم آوردید و قلب نازنین حضرت ولی‌عصر (عج) را شاد کردید تشکر و قدردانی می‌کنیم.                                            انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول