اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی صورت گرفت

تشکر فرمانده سپاه قدس گیلان از رأی‌دهندگان استان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی از حضور حداکثری و با صلابت مردم این استان در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

تشکر فرمانده سپاه قدس گیلان از رأی‌دهندگان استان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت هامون محمدی امشب با صدور پیامی از حضور حداکثری مردم گیلان در انتخابات مجلس نهم تشکر کرد.

در این پیام آمده است: مردم غیور و همیشه در صحنه گیلان در روز 12 اسفند حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان را در مسیر توطئه‌های خود ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه پیام خود آورده است: حضور باشکوه و گسترده مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی برگ دیگری از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، تعالی، بصیرت بود که شعور سیاسی و بی‌نظیر خود در عرصه اتحاد، ولایت‌پذیری، ایمان و تعهد را به منصه ظهور رساندند تا ادامه‌دهنده راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای و یادآور پیام خون سرخ شهدا در دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب باشند.

این پیام اضافه کرده است: مشارکت حداکثری مردم سرزمین گیل و دیلم فضای شور و نشاط برای حضوری آگاهانه را فراهم آورد و خلق این حماسه در تاسیس مجلس همطراز گفتمان انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

در این پیام خطاب به مردم گیلان آمده است: آفرین بر گام‌های استوارتان که تمام توطئه‌های دشمنان و ترفندهای استکبار جهانی و ایادی را بی‌ارزش کردید و نشان دادید که هیچ قدرتی توان مقاومت در برابر اراده سترگ ملت ایران به ویژه گیلان را ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه پیام خود بیان کرده است: آفرین بر همت والایتان که با حضور دشمن‌شکن خود طبق پیش‌بینی مقام عظمای ولایت، سیلی محکمی بر گوش استکبار و ایادی آن زدید.

در ادامه پیام فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان شده است: از حضور با صلابت یکایک ملت همیشه قهرمان به ویژه مردم گیلان که در صحنه انتخابات حماسه آفریدند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول