اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای استقبال از زائران

ویژه برنامه آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اوقاف خراسان‌رضوی گفت: در راستای استقبال از زائران، طرح نوروزی آرامش بهاری در تمام بقاع متبرکه و امام‌زادگان استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، سیدمحمد فتحی اظهار داشت: استان خراسان‌رضوی به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و زیارتگاه‌ها و بقعه‌های متبرکی که اطراف این نگین معنوی حلقه زده‌اند، همواره مورد توجه بسیاری از مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: در راستای تبدیل آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، برنامه نوروزی «آرامش بهاری» در امام‌زادگان و بقاع متبرکه استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

فتحی با اشاره به اهداف این طرح افزود: بالا بردن سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، احیای تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی و هم‌چنین تقویت علاقه‌مندی مردم و تمایل آنان به بقاع و اماکن متبرکه با ارائه خدمت‌رسانی مطلوب از جمله اهداف طرح آرامش بهاری است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در طرح آرامش بهاری گنجانده شده است، تصریح کرد: ویژه برنامه تحویل سال نو، برپایی نمازهای جماعت روزانه، فعال کردن دفاتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، حلقه‌های معرفت، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری و غرفه کتاب و محصولات فرهنگی از برنامه‌های این طرح است.

وی افزود: هم‌چنین بروشورهای مذهبی در ارتباط با حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ و مباحث اعتقادی تهیه شده که در بین زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول