اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-411

رشید: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را خجل کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را نشانه اقتدار نظام و بقای ارزش‌های دینی و اسلامی دانست و گفت: با حضور پرشور مردم دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام خجل شدند.

رشید: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را خجل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در ستاد انتخابات استان از فرمانداران، هیئت‌های اجرایی، ناظرین، نیروهای امنیتی و مسئولان و اعضای ستاد انتخابات و نیروهای خدماتی که در امر خطیر انتخابات کمک کردند، قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ائمه جمعه که در برگزاری و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات نقش موثری داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از خبرنگاران، مطبوعات و رسانه‌ها که در پوشش خبری حماسه بزرگ انتخابات و کمک به مسئولان تلاش زیادی کردند، قدردانی کرد.

رشید با اشاره به رقابت 28 نامزد انتخاباتی مجلس در استان برای تصدی چهار کرسی مجلس اظهار داشت: از این نامزدها که با تصمیم خودشان در عرصه آزمایش اسلامی و الهی و ملی وارد شدند و احساس وظیفه کردند، سپاسگزارم.

وی ابراز امیدواری کرد بعد از اعلام نتایج انتخابات تمام رقابت نامزدها در راستای همبستگی انسانی به تبدیل به رفاقت شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: نامزدهایی هم که نتوانستند رای بیاورند بدانند که عرصه خدمتگزاری فراوان است و می‌توانند همچون گذشته در خدمت نظام و مردم باشند و برای توسعه ارزش‌های انسانی و اسلامی تلاش کنند.

رشید با اشاره به اینکه روز تاریخی 12 اسفندماه روز تاریخی و الهی برای همیشه در حافظه‌ها باقی خواهد ماند، افزود: مردم استان خراسان جنوبی در این روز برگ زرین دیگری بر تاریخ این استان افزودند.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را نشانه اقتدار نظام و بقای ارزش‌های دینی و اسلامی دانست و افزود: با حضور پرشور مردم دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام خجل شدند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول