اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی:

مردم در 12 اسفند بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: مردم در 12 اسفند با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس در واقع بلوغ سیاسی را عرضه و به اثبات رساندند.

مردم در 12 اسفند بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند

علیرضا صحراگرد عصر امروز در حاشیه ستاد انتخابات خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این ملت در 12 اسفند در برابر هجمه‌های امپریالیسم خبری که شبانه روز علیه نظام مقتدر اسلامی سمپاشی می‌کنند ایستادند و با حضور خود از نظام اسلامی حمایت کردند.

وی با بیان اینکه تمام رای هایی که دیروز به صندوق‌ها ریخته شد در راستای اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین جهان بود تصریح کرد: نتیجه این حضور به طور یقین اقتدار و عزت برای امت اسلامی است حضور پر رنگ مردم در انتخابات با اقتدا به ولایت فقیه، اقتدار و عظمت را برای آنان و نظام الهی رقم زد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد: هدایتگری هوشمندانه رهبر و اطاعت مردم از ایشان دشمنان نظام اسلامی را به  ناله انداخت و این بار نیز پیروز واقعی مردم و نظام اسلامی بودند.

وی یادآور شد: قطعا این حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند مسئولیت  مدیران  را برای خدمت‌رسانی سنگین تر ودشوار می‌کند.

800 سر بازرس و بازرس در هیئت بازرسی انتخابات  نهم مجلس در خراسان شمالی مشارکت داشتند.

برای انتخابات مجلس در استان 725 شعبه اخذ رای اختصاص یافته بود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول