اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 120 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی حریفان خود در جام تختی را شناخت

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر قمی رقبای خود در پیکارهای معتبر کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی جایزه بزرگ فیلا را شناخت.

کشتی‌گیر قمی حریفان خود در جام تختی را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام برای هشتمین بار با این عنوان و سی‌و‌دومین بار با عنوان جام فجر، با شرکت کشتی‌گیران پنج کشور خارجی و فرنگی کاران کشورمان به کار خود پایان داد، به زودی رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ فیلا یعنی جام تختی در کشورمان برگزار خواهد شد.

جام تختی از جمله جام‌های معتبر کشتی آزاد در تقویم فدراسیون جهانی کشتی به شمار می‌رود و از این‌رو هم رقابت‌های انتخابی این جام و هم پیکارهای مرحله نهایی آن از حساسیت، جذابیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بر این اساس از سوی مدیر تیم‌های ملی و امور فنی فدراسیون کشتی کشورمان، اسامی مربیان و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در جام بین‌المللی تختی اعلام شد که در بین آنها اصغر لاغری یکی از کشتی‌گیران توانمند قمی نیز حضور دارد.

در واقع اسامی مربیان و کشتی‌گیران ایرانی شرکت‌کننده در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از سوی مدیر تیم‌های ملی و امور فنی فدراسیون کشتی در حالی اعلام شد که کشتی‌گیر قمی در وزن 120 کیلوگرم در لیست کشتی‌گیران حاضر در جام بین‌المللی تختی حضور دارد و برای کسب عنوان تلاش می‌کند.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی کشورمان، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در سال جاری به عنوان مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان آزاد محسوب می‌شود و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این جام زیر نظر کادر فنی تیم ملی قرار خواهند داشت.

در حالی که مربی بدنساز تیم منتخب کشتی کشورمان کیانوش اعتماد مقدم معرفی شده است، محمود اسماعیل‌پور، رضا لایق، محمد طلایی، علیرضا رضایی، رسول دهقان‌نژاد، عقیل حیدری، عباس حاج کناری، مسعود مصطفی جوکار، محمد علی گنجابی، هادی حبیبی، علی باباجعفری و علی عفت پناه نیز به عنوان مربیان تیم ملی در این جام معتبر بین‌المللی حضور دارند.

در وزن 120 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی که اصغر لاغری کشتی‌گیر قمی نیز حضور دارد، فردین معصومی سرشناس‌ترین کشتی‌گیر شرکت‌کننده محسوب می‌شود، ضمن اینکه سید محمدرضا آذرشکیب، جابرصادق زاده، امید گل محمدزاده، سید احمد رسولی و کمیل قاسمی نیز دیگر مدعیان وزنی هستند که در آن اصغر لاغری قرار است به رقابت بپردازد.

در حالی که رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به انجام خواهد رسید، کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این جام معتبر از نوزدهم تا بیست‌ویکم اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول