اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی خبر داد

افتخارآفرینی تیم اعزامی فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی در مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی از افتخارآفرینی تیم اعزامی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و صعود 17 پله‌ای استان در جدول مسابقات کشوری ملی مهارت خبر داد.

افتخارآفرینی تیم اعزامی فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی در مسابقات ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی، حسین خوشایند اظهار داشت: در مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، کارآموزان اعزامی این اداره‌کل موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه دیپلم افتخار و کسب رتبه چهارم تیمی در سطح کشور شدند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برگزاری اردوهای لازم برای کسب آمادگی بیشتر برای کارآموزان برتر در مرحله استانی و کشوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، امروز شاهد صعود استان خراسان‌‌جنوبی از رده 21 دوره گذشته این مسابقات به رده چهارم کشوری در این دوره از رقابت‌ها هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شرکت‌ کنندگان استان  خراسان‌جنوبی 9 نفر بوده‌اند، افزود: این افراد در هفت رشته در این دوره از مسابقات حضور داشتند که در پنج رشته فرز CNC، رباتیک، کاشی‌کاری، فناوری اطلاعات و تأسیسات الکتریکی موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شده‌اند.

خوشایند با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: رقابت‌های این دوره با توجه به اردوهای فشرده‌ای که برای کارآموزان برگزار شد، بسیار پراهمیت بود.

وی تصریح کرد: سعید باغبانی در رشته فرز CNC، موفق به کسب مقام اول کشوری و مدال طلا و آقایان مسعود عزتی و صالح شمسی‌نژاد هر دو در رشته رباتیک تیمی، مقام دوم کشوری و مدال نقره را کسب کردند.

تیم اعزامی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان به مسابقات کشوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، در مجموع امتیازات موفق به کسب رتبه چهارم تیمی و صعود 17 پله‌ای در جدول مسابقات نسبت به دوره گذشته شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول