اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی:

مردم خراسان‌جنوبی سرپرستی 15 کودک بی‌سرپرست را برعهده گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: در بیرجند 15 کودک زیر 6 سال نگه داری می‌شود که از این تعداد هفت کودک پسر و هشت کودک دختر هستند که مردم استان سرپرستی این افراد را برعهده گرفتند.

مردم خراسان‌جنوبی سرپرستی 15 کودک بی‌سرپرست را برعهده گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان‌جنوبی، محمدحسن اکبری‌مطلق اظهار داشت: 50 درصد کودکان شیرخوارگاه این استان، بدسرپرست و 50 درصد دیگر بدون سرپرست هستند.

وی با بیان اینکه حدود 70 خانواده برای سرپرستی این کودکان اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: کودکانی که امکان بازگشت آنان نزد والدینشان وجود نداشته باشد به دو صورت دائم و موقت و با احکام قضایی فرزندخواندگی و امین موقت به خانواده‌های متقاضی داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این راستا اولویت نخست با زوج‌های فاقد فرزند و در مرحله بعد خانواده‌هایی با جمعیت کمتر از چهار نفر و هم‌چنین زنان بدون شوهر است.

اکبری‌مطلق تصریح کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این شیرخوارگاه را به شماره حساب 2345203959 بانک ملت شعبه طالقانی بیرجند با نیت خاص شیرخوارگاه واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی بیرجند و معاونت مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی نیز آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول