اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهمند:

دشمنان تنها بازندگان انتخابات بودند

خبرگزاری فارس: کاظم فرهمند، نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس گفت: دشمنان تنها بازندگان انتخابات مجلس نهم بودند.

دشمنان تنها بازندگان انتخابات بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه،‌ کاظم فرهمند با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را تنها بازندگان انتخابات خواند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در این پیام اظهار داشت: مردم قدرشناس و ولایت‌مدار با حضور باشکوه در آزمون بزرگ انتخابات، در مرحله حساس کنونی دعوت رهبر معظم انقلاب را چون همیشه لبیک گفتند و با این مشارکت به جهانیان نشان دادند که حربه‌های دشمنان همیشگی این آب و خاک هیچ گاه نتوانسته است یأس و ناامیدی را در مردم ایجاد کند.

وی افزود: تنها کسانی در این انتخابات به عنوان بازنده به جهانیان معرفی شدند که تمام تلاش خود را برای حضور حداقلی مردم ایران در این انتخابات به کار گرفته بودند.

فرهمند ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه، مراتب تقدیر خود از مسئولان برگزاری انتخابات، ائمه جمعه که به حق نقش اساسی در ترغیب مردم به این حضور باشکوه را داشتند و کاندیداها که آمادگی خود را برای خدمت به مردم با حضور در این عرصه نشان دادند را اعلام کرد.

وی هم‌چنین تشکر ویژه‌ای نیز از اصحاب رسانه داشت که با تلاش خود در چند ماهه اخیر نقش بارزی در خلق این حماسه دشمن‌شکن داشتند.

به گزارش فارس، کاظم فرهمند در رقابت‌های کاندیداهای دور نهم نیز شرکت داشت اما رقابت وی با حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی به دور دوم رسید.

فرهمند که مرام‌نامه جبهه پایداری را امضاء کرده است، هم‌اکنون نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس هشتم است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول