اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه بیداری اسلامی صورت می‌گیرد

تحلیل سخنان رهبری در کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از تحلیل سخنان مقام معظم رهبری در کانال ندای اسلام در برنامه بیداری اسلامی خبر داد.

تحلیل سخنان رهبری در کانال ندای اسلام

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه بیداری اسلامیIslamic Awakening اظهار کرد: این برنامه به تحلیل، نقد و بررسی جنبش‌های بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه بیداری اسلامی در سری جدید برنامه‌های خود قصد دارد تا بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در نمازجمعه 14 بهمن را برای شنوندگان تحلیل کند.

مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: این برنامه با حضور کارشناسان و نخبگان سیاسی و مذهبی اجرا می‌شود و به موضوعاتی مانند تاثیر انقلاب بر پیشرفت کشور، مسیر 30 ساله انقلاب، نقاط ضعف و قوت و... با توجه به سخنان رهبری می‌پردازد.

وی با اشاره به دیگر موارد مطرح در این برنامه گفت: لزوم بسط و گسترش آرمان‌های انقلاب در داخل و خارج کشور از دیگر موارد مهمی است که این برنامه به طور مفصل به آن می‌پردازد.

حسینیان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سید تقی رضوی از مبلغین و کارشناسان حوزوی از انگلستان و دکتر مهدی ترابی کارشناس مسائل سیاسی از ایران و نیز اعجاز حسین از اسکاتلند به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

وی یادآور شد: برنامه 30 دقیقه‌ای بیداری اسلامی در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از کانال ندای اسلام پخش می‌شود و مرتضی نمازی تهیه‌کننده این برنامه است.

برنامه‌های کانال ندای اسلام از دو طریق سایت کانال به آدرس www.coiradio.com  و نیز ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz با frequency 27500 افقی به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول