اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد:

بهره‌برداری از اردوگاه بازپروری اجباری معتادان ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: اردوگاه بازپروری اجباری معتادان ارومیه به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از اردوگاه بازپروری اجباری معتادان ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین امحاء مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آینده نزدیک اردوگاه بازپروری اجباری معتادان ارومیه برای پذیرش و درمان مصرف‌کننده‌های مواد مخدر به طور رسمی با حضور جمعی از مسئولان و دلسوزان این عرصه افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت این اردوگاه برای نگهداری و ارائه خدمات درمانی بین 100 تا 150 نفر است به طوری که برای توسعه آن و افزایش دامنه فعالیت این اردوگاه برنامه نیز وجود دارد امیدواریم بعد از اینکه اردوگاه مذکور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و خدمات گسترده در این ارتباط ارائه داده شد همکاری سایر مسئولان برای توسعه این مکان به شکل مطلوب جلب شود.

این مسئول احداث این اردوگاه را گامی مثبت جهت درمان معتادان دانست و خاطر نشان کرد: قبل از این که واحد مذکور احداث شود مشکلات جدی در حوزه درمان و بازپروری معتادان وجود داشت لذا با استفاده از این اردوگاه پیش‌بینی می‌شود از بار مسائل و چالش‌های موجود در این ارتباط کاسته شود و قدم‌های بلندی برای بازگرداندن این معتادان به جامعه برداشته شود.

اکبری از همکاری سایر مسئولان برای احداث این اردوگاه قدردانی کرد و افزود: مسئولان نهادهای مختلف برای اینکه مصوبه احداث این اردوگاه به سرانجام برسد و جامه عمل به آن پوشانده شود همکاری خوبی با پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته‌اند لذا امیدواریم همکاری‌ها و حمایت‌های اعمال شده بعد از بهره‌برداری نیز همچنان به قوت خود ادامه پیدا کند تا اینکه ریشه این معضل اجتماعی در جامعه ما بخشکد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی مواد افیونی را ابزاری در دستان دشمن‌های نظام دانست و اظهار داشت: هم‌اکنون مخالفان و غرض‌ورزان از جنگ سخت و نظامی علیه کشور ما ناامید شده‌اند پس به جنگ نرم برای سست و بی‌اراده کردن جوانان ما روی آورده‌اند که مواد مخدر نیز یکی از ابزارهای پرکاربرد آنها قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول