اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد

آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از 24 اسفند ماه طرح ویژه نوروزی خود را آغاز خواهد کرد.

آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نوروز 90 طرح راهنمای سفرهای نوروزی جمعیت جمعیت هلال‌احمر با عنوان "تنها نیستید" اجرا شده و سعی بر این است که مسافران نوروزی ایامی زیبا و با نشاط داشته باشند.

وی ضمن اشاره به دو گروه بودن پایگاه‌های هلال‌احمر مبنی بر امداد و نجات و جوانان، اعلام کرد: راهنمایان جوان با شعار آرامش و ایمنی و اعضای امداد و نجات نوروزی با شعار تفاوت مرگ و زندگی به ارائه خدمت به هموطنان خواهند پرداخت تا مسافران با آرامش و اطمینان خاطر از سفرهای خود لذت ببرند.

زینال‌پور افزود: هلال‌احمر امسال با سه رویکرد اصلی خود مبنی بر حضور همه جانبه و جهادی، حضور کیفی و حضور توأم با کرامت در پایگاه‌ها حضور خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به تنوع خدمات در ایام نوروز، گفت: نوروز 91 هلال‌احمر آذربایجان غربی با پایگاه‌های امداد و نجات با ظرفیت 385 نفر، کمپ مسافران در پارک ائللر باغی با ظرفیت 250 نفر، خدمات اسکان اضطراری، 23 چادر اقامه نماز، پوشش امدادی کاروان راهیان‌نور نوروزی، همکاری با ارگان‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تحت عنوان پنجره واحد در پایگاه‌ها، خدمات دارویی در محورهای شهرستان ارومیه و شهرستان مهاباد، استقرار چرخ‌بال در پایگاه شهید کلانتری حضور داشته و آماده ارائه خدمات به مسافریان نوروزی استان آذربایجان غربی هستند.

وی در پایان از استقرار سامانه مخابراتی 147 جمعیت هلال‌احمر این استان خبر داد و تصریح کرد: مسافران می‌توانند در هر نقطه از آذربایجان غربی با این سامانه تماس گرفته و درخواست کمک‌های مورد نیاز خود را از جمعیت هلال‌احمر مطالبه کنند.

لازم به ذکر است طرح راهنمای مسافران نوروزی هلال‌احمر به صورت سراسری در سطح کشور از 24 اسفند تا 19 فروردین 91 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول