اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش پژوهش در توسعه سلامت خبر داد

ارائه 150 مقاله علمی در همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت از ارائه 150 مقاله علمی در طی 3 روز برگزاری این همایش در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد.

ارائه 150 مقاله علمی در همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود ضیایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه این همایش سه روزه در تالار شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مهمترین اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح سلامت و تبادل نظر در مورد توسعه سلامت و ارتقای سطح دانش جامعه از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش کشوری است.

وی تصریح کرد: ‌از آبان‌ماه سال جاری فراخوان این همایش در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام شد که در مدت مقرر 415 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

دبیر علمی همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت ادامه داد: از این تعداد 150 مقاله توسط تیم داوری این همایش مورد پذیرش قرار گرفت.

*ارائه 118 مقاله همایش به صورت پوستر

ضیایی اظهار داشت: براساس برنامه 32 مقاله این همایش به صورت سخنرانی تخصصی و 118 مقاله نیز به صورت پوستر در سه روز زمان برگزاری این همایش ارائه می‌شود تا علاقه‌مندان استفاده کنند.

وی ادامه داد:‌ پوسترهای ارائه شده مورد داوری قرار گرفته و به سه پوستر برتر در روز پایانی همایش جوایزی اهداء می‌شود.

*دعوت از اساتید تراز اول کشور برای بالا بردن سطح علمی همایش

دبیر علمی همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت تصریح کرد: برای بالا بردن سطح علمی این همایش از اساتید برتر در رشته‌های مختلف از جمله محمدمهدی اعتمادی، مهدی بلالی‌مود، غلامعلی ناصح، حسن اکبری، فرشید عابدی، رضا افشاری و عبدالرحیم رضایی دعوت شده تا برنامه‌های سخنرانی ویژه‌ای داشته باشند.

ضیایی به مهم‌ترین محورهای این همایش نیز اشاره کرد و گفت: سلامت خانواده و محیط، بیماری‌های غیر واگیر، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، تحقیقات بنیادی در سلامت، عدالت، مدیریت و اقتصاد سلامت، گیاهان دارویی و طب مکمل، مراقبت‌های بالینی، پرستاری و مامایی و آموزش علوم پزشکی و سلامت از جمله مهم‌ترین محورهای این همایش سه روزه است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول