اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

امکانات مدارس گچساران جوابگوی مسافران نوروزی نیست

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برای اسکان و رضایتمندی مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس گچساران امکانات و تجهیزات بیشتری مورد نیاز است.

امکانات مدارس گچساران جوابگوی مسافران نوروزی نیست

یدالله مرادی ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اسکان مسافران نوروزی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در ستاد تسهیلات نوروزی باید مورد توجه قرار گیرد.

* همکاری دستگاه‌ها و ادارات برای تأمین امکانات مدارس ضرورت دارد

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: در اسکان مسافران نوروزی باید طوری عمل کرد که به نحو شایسته‌ای از مهمانان نوروزی استقبال شود.

مرادی رضایتمندی و افزایش استقبال مسافران و گردشگران در سفر به گچساران را مهم‌ترین مزیت استقبال و اسکان مطلوب مسافران در مکانی مناسب و با امکاناتی مناسب عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی ستاد در ایام تعطیلات نوروز از تمام ادارات و نهادهای گچساران خواست تا با در راستای تأمین امکانات مورد نیاز برای تجهیز مدارس گچساران با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند.

مرادی یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی و ایجاد رفاه و آسایش مناسب و در حد مطلوب به مسافران نوروزی همکاری همه دستگاه‌ها ضرورت دارد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان داشت: تأمین شرایط و امکانات لازم برای افزایش رفاه و رضایت‌مندی شهروندان و مسافران نوروزی در گچساران سبب استقبال هرچه بیشتر مسافران و گردشگران از سفر به این شهرستان می‌شود.

مرادی کلاس‌های آماده شده برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران را 212 کلاس درس در 31 مدرسه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت اسکان مسافران نوروزی در این استان از روز 28 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین ماه 91 ادامه دارد.

* گچساران کلاس درجه یک برای استقبال از میهمانان نوروزی ندارد

مرادی گفت: کمیته استقبال ستاد تسهیلات نوروزی گچساران برای هدایت و راهنمایی مسافران و اسکان مناسب آنها در مدرسه ‪۱۲‬ فروردین بعد از پمپ بنزین مرکز شهر مستقر می‌شود و به طور شبانه روز از ‪ ۲۸‬ اسفندماه سال‌جاری تا ‪۱۴‬ فروردین 91 ‬آماده پاسخگویی به مهمانان نوروزی است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران درباره امکانات در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس تصریح کرد: کلاس‌های ویژه اسکان به سه گروه درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم می‌شود.

مرادی با تشریح نحوه خدمات‌‌دهی به مسافران در ایام نوروز ابراز داشت: کلاس‌های مجهز دارای فرش، پتو، سامانه گرمایشی، یخچال و تلویزیون در هر اتاق و حمام و آشپزخانه مشترک است که در گچساران کلاس درجه یک وجود ندارد.

وی افزود: کلاس‌های درجه دوم دارای فرش، پتو، سامانه گرمایشی در هر اتاق و یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه مشترک هستند.

مرادی با اشاره به اینکه کلاس‌‌های درجه سه نیز دارای امکانات اولیه موکت و مجهز به سامانه گرمایشی است، عنوان داشت: 50 درصد مدارس درنظرگرفته شده برای اسکان مسافران در گچساران درجه دو و 50 درصد دیگر درجه سه هستند.

وی از مدیران ادارات و نهادهای گچساران خواست تا برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس محل اسکان مسافران نوروزی همکاری لازم را داشته باشند تا مسافران با رضایتمندی و خاطره‌ای خوش گچساران را ترک کنند.

مرادی از آماده‌سازی سالن‌های ورزشی گچساران برای اسکان مسافران در زمان بارندگی احتمالی خبر داد و یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مسافر نوروزی در گچساران بدون سر پناه نمی‌ماند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول