اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

تمام اصول فنی مسکن مهر رعایت شده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در ساخت و سازهای مسکن مهر استان قزوین تمام اصول فنی و مهندسی رعایت شده است و سازمان نظام مهندسی استان قزوین بر این ساخت و سازها نظارت می‌کند.

تمام اصول فنی مسکن مهر رعایت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: در ساخت و سازهای مسکن مهر استان قزوین تمام اصول فنی و مهندسی رعایت شده است و سازمان نظام مهندسی استان قزوین به عنوان قوی‌ترین و مجرب‌ترین سازمان نظام مهندسی کشور بر این ساخت و سازها نظارت می‌کند.

وی افزود: پیمانکاران اجرای این طرح‌ها ذی‌صلاح و مجرب هستند و با در نظر گرفتن این شرایط می‌توان گفت در اجرای طرح مسکن مهر استان قزوین از لحاظ فنی و مهندسی نکته‌ای مخفی نمانده است.

حبیبی سهمیه استان قزوین را از مسکن مهر کل کشور افزون بر 37 هزار و 300 واحد ذکر و خاطرنشان کرد: تاکنون برای ساخت 50 هزار واحد از آنها پروانه ساخت صادر شده، 47 هزار واحد در مرحله اسکلت‌بندی قرار دارد و 10 هزار واحد نیز اخیرا با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یکی از بزرگترین طرح‌های مسکن مهر کشور با عنوان مسکن مهر شهرک مهرگان در استان قزوین در حال اجرا است، اعتبار سرمایه‌گذاری شده برای آن را نزدیک 25 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح شامل 27 هزار واحد است که 5 هزار واحد از آن در خرداد ماه و بقیه تا پایان سال آتی تحویل مردم می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: بهره‌مندی این مجموعه را از بزرگ‌ترین بوستان استان قزوین به مساحت 25 هکتار، دو بوستان محله‌ای، پنج فضای فرهنگی و مسجد، پنج فضای ورزشی، چند مرکز بهداشتی و درمانی، مراکز استقرار کلانتری و پلیس از جمله امکانات رفاهی این مجموعه است که یک ستاد ویژه روند پیشرفت این طرح‌ها را رصد می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: نتیجه ارائه این خدمات رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، ارتقای اعتماد عمومی به مسئولان، تسهیل سطح رفاه در مناطق مختلف استان به خصوص در مناطق محروم در راستای تحقق عدالت اجتماعی و کاهش اختلاف سطح طبقات اجتماعی است.

وی مهم‌ترین دغدغه مردم را اشتغال عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها علاوه بر کاهش بیکاری، مشکل مسکن مردم را نیز تا حد زیادی برطرف می کند.

تسهیل در روند عبور و مرور و شبکه حمل و نقل کشور از طریق اجرای طرح‌های راهسازی، دارا بودن معتبرترین مراکز آموزش عالی به واسطه توجه به آموزش و توسعه مراکز آموزش عالی استان، زبانزد بودن دانش فنی و مهندسی استان، تبدیل شدن به قطب اقتصادی کشور، کسب رتبه پنجم کشوری در بخش کشاورزی و قرار گرفتن در ردیف استان‌های برتر در بخش تولید گوشت سفید، تخم مرغ، شیر و انگور از دیگر مواردی بود که معاون امور عمرانی استانداری قزوین با اشاره به وجود آنها گفت: وجود چنین شرایطی موجب شده تا قزوین از جایگاه رفیعی در کشور برخوردار باشد.

حبیبی، داشتن مردم ولایتمدار و انقلابی را مهم‌ترین ویژگی استان قزوین برشمرد و ادامه داد: وجود چنین مردمی است که بزرگانی چون شهیدان؛ لشگری، بابایی و ابوترابی را تربیت کرده و تحویل انقلاب داده است. 

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول