اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

تلاش شهرداری در حفظ نظافت شهر / خریداری و نصب 200 باکس زباله جدید

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد گفت: در راستای نظافت عمومی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، 200 باکس زباله خریداری و در مناطق مختلف شهر نصب شده است.

تلاش شهرداری در حفظ نظافت شهر /  خریداری و نصب 200 باکس زباله جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان ساعتی پیش در بازدید از سطح شهر فرون‌آباد اظهار داشت: همه امکانات خود را در خدمات شهری به‌ منظور تأمین بهداشت و نظافت عمومی شهر بسیج کرده‌ایم.

شهردار فرون‌آباد گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان هر شهری مسئله نظافت شهر است و مهم‌ترین شاخص نظافت یک شهر نیز جمع‌آوری به موقع و بهداشتی زباله است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی از شهروندان زباله‌های خود را در خیابان‌ها می‌ریزند که بعضاً باعث ایجاد ترافیک و موجب کار مضاعف برای کارگران شهرداری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر کارکنان شهرداری فرون‌آباد روزانه 20 تن زباله در سطح و روستاهای حریم شهر فرون آباد را جمع‌آوری و پاکسازی می‌کنند.

علیان خاطرنشان کرد: به ‌طور مشخص اگر شهروندان به طور مستمر و جدی در حفظ فضاهای عمومی شهر، به‌ویژه حفظ پاکیزگی شهر نکوشند، به طور قطع هیچ مدیریت شهری نمی‌تواند در ارائه خدمات موفق باشد.

این مسئول ابراز داشت: در راستای ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان از ابتدای سال تاکنون 200 باکس زباله خریداری و در نقاط مختلف شهر و روستاهای حریم نصب شده است.

وی متذکر شد: افزایش امکانات شهرداری از ابتدای سال تاکنون تأثیر به‌سزایی در ارائه خدمات نظافت عمومی به شهروندان فرون آباد داشته است.

شهردار فرون آباد در پایان تصریح کرد: انتظار داریم که شاهد تلاش همه شهروندان همچون همیشه در حفظ و نگهداری وسایل عمومی به‌‌ویژه وسایل خدمات شهری و کاهش تولید زباله باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول