اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی

فعالیت تاکسی‌های آذربایجان‌شرقی در ایام نوروز رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با ایام تعطیلات سال نو و ورود گردشگران، فعالیت تاکسی‌های این استان به منظور ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به گردشگران رصد می‌شود.

فعالیت تاکسی‌های آذربایجان‌شرقی در ایام نوروز رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی این استان، در طول ایام نوروز نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و کنترل معابر و میادین و خیابان‌های شهر را به خوبی عهده‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این راستا نرخ قیمت، نوار شطرنجی و پروانه فعالیت رانندگان تاکسی کنترل شده و اکیپ تلفیقی راهور از آژانس‌ها برای رعایت نرخ ابلاغی و معاینه فنی تاکسی‌های استان بازرسی می‌کند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور رسیدگی به تصادفات و ترسیم فوری کروکی در حوادث احتمالی انجام گرفته تا از هرگونه سردرگمی و سرگردانی مسافران نوروزی ذینفع در تصادفات جلوگیری شود.

وی با اشاره به استقرار نیروی کمکی مورد نیاز در سطح شهرهای استان برای راهنمایی میهمانان نوروزی، گفت: بیش از یک دوم پرسنل ستادی پلیس راهور راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی در ادارات تابعه برای پاسخگویی به مراجعان در ایام نوروز استفاده می‌شوند.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان خاطرنشان کرد: تیم‌های سواره و پیاده پلیس راهور در سطح تقاطع‌ها، میادین و معابر اصلی شهر با بهره‌گیری از تجهیزات در کلانشهر تبریز و شهرستان‌های تابعه استقرار می‌یابند.

محمدی با تاکید بر استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی استان از دوربین‌های سنجش سرعت در بزرگراه‌ها، گفت: راهنمایی و رانندگی با کاروان‌های راهیان نور تعامل و بر آنها نظارت داشته و از تردد اتوبوس‌های دارای نواقص فنی جلوگیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: تهیه بروشور، پلاکارد و نصب بنرهای تبلیغاتی در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، فعالیت در زمینه فرهنگ‌سازی رانندگی بهتر با توجه به اجرای مرحله دوم جرائم و به کارگیری پلیس‌یار جوان و استقرار آنها در مبادی ورودی و حساس از دیگر اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی استان در تعطیلات نوروز به شمار می‌رود.

محمدی اظهار امیدواری کرد، نوروز امسال با بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفر استان و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز، شاهد حضور قابل توجه گردشگران در آذربایجان‌شرقی و جلب رضایت آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول