اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

تمهیدات لازم برای ساماندهی مسافران نوروزی در حال انجام است

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: تمهیدات و تدارکات ضروری برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و مسافران در حال پیگیری و انجام است.

تمهیدات لازم برای ساماندهی مسافران نوروزی در حال انجام است

لطیف صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در این راستا 9 کمیته ساماندهی حمل و نقل، برنامه‌ریزی، بهداشت و درمان علوم پزشکی، پاکسازی و تنظیف شهری، کمیته اسکان آموزش و پرورش، ساماندهی و تجهیز جایگاه‌های راهنما و خدمات‌دهی، اطلاع‌رسانی فرهنگی، خدمات بازرگانی، انتظامی و ستاد استقبال در ستاد نوروزی شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به آیین و رسوم ملی ایران در گرامیداشت آغاز جشن باززایی طبیعت که از سنن بسیار مطلوب ایرانیان است، همزمان با حیات دوباره طبیعت، ضرورت شادابی و طراوت نو در روحیه اجتماعی مردم احساس می‌شود بنابراین از هم اکنون با تشکیل ستاد نوروزی به استقبال این آیین ملی ثبت شده می‌رویم.

وی در زمینه اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهری مورد نیاز مسافران تأکید کرد تا همه ادارات مربوطه با هماهنگی یکدیگر بروشور، نقشه‌ها و راهنماهای شهری را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

فرماندار زاهدان یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان، مجموعه بازرگانی و صنوف، تجار و تولیدکنندگان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را از 15 تا 25 اسفندماه دایر کرده‌اند و از طرفی نیز همکاران شهرداری و تعاون روستایی برای توزیع میوه ایام عید تمهیداتی را اندیشیده‌اند و همه امکانات بسیج می‌شود تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

صادقی گفت: از موارد قابل بحث و چالش برانگیز مسئله توزیع گاز مایع است که این امر در ایام نوروز به نحو مطلوبی درب منازل توزیع خواهد شد و شهروندان از این نظر نیز دچار مشکل نمی‌شوند.

وی افزود: با توجه به ذخیره‌سازی که از طرف شرکت پشتیبانی دام و طیور و جهاد کشاورزی و بازرگانی شده، توزیع مرغ نیز به خوبی انجام می‌شود و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تغییر محسوس قیمت را نخواهیم داشت و در صورت تخلف، تیم‌های نظارتی و اجرایی ایام نوروزی تعطیل نخواهند بود و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول