اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 5 هزار قاچاقچی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال 5 هزار و 78 قاچاقچی کالا در آذربایجان غربی دستگیر شده است.

دستگیری 5 هزار قاچاقچی در آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد،‌ اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از این قاچاقچیان 612 میلیارد ریال است.

وی از انهدام 35 باند قاچاق کالا در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال با تلاش ماموران و عوامل پلیس آگاهی، این تعداد باند کالای قاچاق متلاشی شده است.

این مسئول با اشاره به افزایش 16 درصدی تعداد باندهای متلاشی شده در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، افزود: در این بازه رمانی 4 هزار و 600 عملیات منجر به کشف کالای قاچاق در شهرهای مختلف استان انجام گرفته است.

نصرتی ادامه داد: در این مدت 2 میلیون و 642 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس کشف و ضبط شده که این میزان 44 درصد کمتر از مدت زمان مشابه سال گذشته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل 5 هزار و 158 پرونده قاچاق در این مدت خبر داد و گفت: فقط یک درصد این پرونده‌ها بالای یک میلیارد و 99 درصد آنها پرونده‌هایی با ارزش ریالی کمتر از یک میلیارد ریال است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول