اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

7000 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر 7 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد استان اردبیل تحصیل می‌کنند.

7000 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدرسه دخترانه آسیه اردبیل اظهار داشت: ما همه ساله با هدف فرهنگ‌سازی رفع نیاز نیازمندان جشن نیکوکاری برگزار می‌کنیم و امسال نیز در مدارس سراسر استان شاهد نواخته شدن زنگ نیکوکاری هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل سالانه در سه بخش به یاری دانش‌آموزان نیازمند می‌شتابد، افزود: جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی، جشن احسان دانش‌آموزی در سال تحصیلی و جشن نیکوکاری را همه ساله در مدارس استان برگزار می‌کنیم.

وی برگزاری جشن نیکوکاری را اقدامی بسیار مناسب در راستای شناسایی و کمک به محرومان اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون 7 هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند و آموزش و پرورش نیز در فواصل مشخص به یاری دانش آموزان محروم و نیازمند می‌شتابد.

محمودزاده با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس عیناً به مدیران مدارس در راستای پرداختن به دانش‌‌آموزان برگشت داده می‌شود، خاطرنشان کرد: مبالغ جمع آوری شده از مدارس را با هماهنگی مدیران در اختیار در مدارس قرار داده و مدیران نیز در اسرع وقت آن را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ابراز داشت: خوشبختانه در آموزش و پرورش هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر مالی از تحصیل باز نمانده و ما امروز شاهد پوشش 100 درصدی دانش‌آموزان هستیم.

این مسئول همچنین به دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان اردبیل در راستای کمک‌رسانی به محرومان اشاره کرد و افزود: تغذیه، پوشاک و لوازم‌التحریر را به صورت رایگان در مناطق محروم و در راستای محرومیت‌زدایی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده اظهار داشت: کمیته امداد بزرگ‌ترین یاریگر دانش‌آموزان و نیازمندانی است که چشم خود را به این نهاد دوخته و به آن امید بسته‌اند.

وی در پایان سخنان خود از خدمات خیرین مدرسه‌ساز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تقدیر کرد و گفت: این سنت حسنه را باید به صورت ریشه‌ای و اعتقادی در جامعه نهادینه کنیم و هیچ جایی را نداشته باشیم که دانش‌آموزی به خاطر مسایل مالی از تحصیل باز بماند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول