اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

اساس کار کمیته امداد ترویج فرهنگ نیکوکاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اساس کار این نهاد را ترویج فرهنگ نیکوکاری و انفاق عنوان کرد.

اساس کار کمیته امداد ترویج فرهنگ نیکوکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امان‌الله حسین‌پور ساعاتی پیش در جشن نیکوکاری مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: این رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار کمک به نیازمندان واقعی دو کار مهم مشارکتی این نهاد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با ارائه خدمات ارزنده به محرومان واقعی جامعه تلاش می‌کند، تصریح کرد: اقدام این نهاد سبب شده تا حد امکان نیازهای اصلی محرومان تأمین شود.

حسین‌پور مشارکت نیکوکاران استان در جشن‌های نیکوکاری سال گذشته را برشمرد و گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی از شهروندان نوع دوست این استان جمع آوری و در اختیار محرومان گذاشته شد.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در جشن نیکوکاری امسال نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، توضیح داد: صرفاً طی چند روز گذشته دو میلیارد و 500 میلیون ریال کمک جمع آوری شده که پیش‌بینی می‌شود با مشارکت مردم این میزان به 10 میلیارد ریال برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای رفع نیازهای محرومان این نهاد مقدس را تشکیل دادند، اظهار داشت: با همت کمیته امداد و مشارکت مردم اکنون به وضع محرومان رسیدگی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین با اشاره به کمک‌ها و مشارکت دانش‌آموزان و نیکوکاران فرهنگی به نیازمندان، گفت: طی نیمه نخست امسال از محل کمک‌های متمرکز آموزش و پرورش و مدارس بالغ بر شش میلیارد و 200 میلیون ریال برای خرید لباس و نوشت افزار دانش‌آموزان نیازمند اختصاص یافت.

محمد وحیدی همچنین میزان کمک دانش‌آموزان این استان در قالب جشن عاطفه‌ها در سال جاری را افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این میزان کمک دانش آموزان از محل قلک‌هایی که در اختیار دانش‌آموزان گذاشته شده بود، جمع آوری شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت تمام نیکوکاران استان، نیازهای محرومان در ایام عید تأمین و شادی‌ها عملاً تقسیم شود.

در این آیین شماری از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول