اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد

مخالفت وزارت بهداشت با طرح پزشک امین تأمین ‌اجتماعی

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: طرح پزشک امین سازمان تامین اجتماعی با مخالفت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مواجه شد.

مخالفت وزارت بهداشت با طرح پزشک امین تأمین ‌اجتماعی

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، سیدکاظم فرهمند در نشست خبری که ظهر امروز در این دانشکده برگزار شد، اظهار داشت: این در حالی است که با پافشاری سازمان تأمین ‌اجتماعی برای اجرای آن این طرح در برخی استان‌ها چون گیلان به ‌صورت آزمایشی شروع شده بود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: با تغییر مدیریت در سازمان تأمین‌ اجتماعی، پزشک امین در برنامه پزشک خانواده در قالب دستور 2 ادغام شد.

فرهمند ادامه داد: در حال حاضر هر بیمه‌ شده‌ای با دفترچه هر شرکت بیمه‌ای می‌تواند به پزشک خانواده مراجعه کند.

وی با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده از ابتدای سال آینده در حوزه نقاط شهری این شهرستان و شهرستان فیروزه اجرایی می‌شود، افزود: تا پایان سال 91 تمام جمعیت کشور زیر پوشش این برنامه قرار می‌گیرند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: در این برنامه باید هر خانواده، یک پزشک انتخاب کنند و برای همه بیماری‌ها به پزشک خانواده مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در سطح نخست یعنی مراجعه به پزشک خانواده، همه خدمات رایگان است، اظهار داشت: اگر نیاز به متخصص باشد، پزشک خانواده بیمار را به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد.

فرهمند افزود: در این برنامه، همه مردم زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند و اگر کسی از قالب این طرح خارج شود، همه هزینه‌ها را باید خودش پرداخت کند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در این برنامه هر فرد نمی‌تواند به‌ صورت مستقیم به پزشک متخصص مراجعه کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول