اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرم‌آباد صورت گرفت

اعلام نتایج مسابقات ورزشی مددجویان اصلاح و تربیت کشور

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از مسابقات ورزشی مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت کشور در خرم‌آباد، نتایج رقابت‌های رشته‌های مختلف اعلام شد.

اعلام نتایج مسابقات ورزشی مددجویان اصلاح و تربیت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسابقات ورزشی کانون‏های اصلاح و تربیت سراسر کشور عصر امروز با معرفی تیم‎ها و نفرات برتر به پایان رسید.

این مسابقات به میزبانی خرم‏آباد، در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و دارت به مدت سه روز برگزار شد.

در مسابقات فوتسال که 10 تیم شرکت داشتند، لرستان اول شد و تیم‏های فارس و خوزستان به ترتیم مقام‏های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق به تیم کرمان رسید.

در این مسابقات نام بهترین‎های مسابقات فوتسال اعلام شد که بر این اساس بهترین بازیکن مصطفی احمد از سیستان و بلوچستان، بهترین دروازه‏بان پژمان امیدی از فارس، بهترین مربی مهدی بابایی از کرمان و آقای گل خلف عموری از خوزستان معرفی شدند.

 در رقابت‏های دارت که با حضور 14 استان برگزار شد، میرزا محمد دوستی از کرمان رتبه اول را از آن خود کرد و حسن نوروزی از لرستان دوم شد.

در پیکارهای تنیس روی میز که 11 تیم حضور داشتند، پوریا قبادی از کرمانشاه مقام اول را تصاحب کرد، مسعود فتحی‌زاده از خوزستان رتبه دوم را کسب کرد و ایمان پالایش از مازندران و حمید شهریاری از کرمان مشترکاً سوم شدند.

لازم به ذکر است، بازدید مددجویان و هیئت‌های همراه از آثار باستانی و طبیعی خرم‌آباد، اجرای برنامه‌های آئینی و سنتی از برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات بود.

انتهای پیام/و۳۰/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول