اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر 88 زرهی سیستان‌ و بلوچستان:

افراد به میزان توان خود در حمایت از مددجویان کوشا باشند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان گفت: افراد به میزان توان خود در حمایت از مددجویان کوشا باشند و از هرگونه کمکی دریغ نورزند.

افراد به میزان توان خود در حمایت از مددجویان کوشا باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس سروش امروز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تلاش امروز دانش پژوهان باید برای فتح قله‌های رفیع علمی باشد و این امر در نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تاسیس کمیته امداد فرمان تاریخی بود که آثار این نهاد مقدس پس از سه دهه در کشورمان مشهود است.

رئیس عقیدتی- سیاسی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: احسان و نیکوکاری ریشه در قرآن دارد و به عنوان یک امر واجب از آن یاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان نیز گفت: امروز روز به یادماندنی برای دانش‌آموزان است که با دست‌های کوچک خود به طبیعت درس بخشش یاد دادند.

محسن مسعودیان‌راد عنوان داشت: دانش‌آموزان با مشارکت در جشن نیکوکاری، فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه احیا کردند.

وی افزود: نیکوکاری و احسان از صفات ذاتی پروردگار محسوب می‌شود که به دنبال خود عدالت اجتماعی را  می‌آورد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال از نظر شکل اجرا تغییر یافته که این دسترنج و ماحصل کار و تلاش کارکنان کمیته امداد و سازمان آموزش و پرورش است.

مسعودیان‌راد ادامه داد: همچنین پایگاه‌های احسان و نیکوکاری در تمامی مدارس سطح استان مستقر شده و آماده جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و اقشار فرهنگی هستند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول