اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

کمبود تجهیزات راه و ترابری نیر را با مشکل مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: کمبود امکانات و تجهیزات راه و ترابری شهرستان نیر ما را در ارائه خدمات مطلوب راهداری با مشکل مواجه کرده است.

کمبود تجهیزات راه و ترابری نیر را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سید حمید عباداللهی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات اداره راه و ترابری شهرستان نیر اظهار داشت: امسال شهرستان نیر نسبت به سال‌های گذشته سال پر بارندگی را تجربه کرد که در محورهای مواصلاتی راهداران ما تلاش خود را در راستای بهبود وضعیت جاده‌ها به کار بستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید چاره‌ای برای اختصاص تجهیزات برای راه و ترابری نیر بیندیشند، افزود: در مواقع اضطراری ما نیازمند برخی تجهیزات هستیم که متاسفانه به دلیل نبود این تجهیزات خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود.

این مسئول در ادامه از عملکرد اداره راه و ترابری در بازگشایی راه‌های مواصلاتی منطقه تجلیل کرد و از ایجاد یک راهدارخانه در بخش کوراییم خبر داد.

عباداللهی بیان داشت: بخش کوراییم با 50 روستا و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی این بخش نیاز به ایجاد یک راهدارخانه دارد.

وی افزود: استان اردبیل بویژه شهرستان نیر جزو مناطق سرد و برفی کشور است و برای تامین رفاه حال مسافران و نیز در مواقع بحرانی باید اداره راه و ترابری به وسایل و امکانات نو مجهز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: کمبود اعتبارات، امکانات و تجهیزات نمی‌تواند مانع خدمات‌رسانی به مردم باشد.

محمدکریم هدایتی استان اردبیل را جزو استان‌های برف‌خیز دانست که بیشتر راه‌های مواصلاتی آن گردنه و کوهستانی است.

این مسئول به کمبود اعتبارات و تجهیزات این اداره کل اشاره کرد و گفت: اگر چه اعتبارات و تجهیزات در رفع مشکلات بسیار مهم است، با این حال نیروهای خدوم و زحمتکش راه و ترابری استان اردبیل هیچ وقت در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کوتاهی نکرده و این عوامل موجب نخواهد شد به وظایف خود عمل نکنیم.

وی در پایان سخنان خود در زمینه بارش‌های اخیر در سطح استان اردبیل ابراز داشت: ماموران راه و ترابری به طور شبانه‌روزی در تلاش هستند تا راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی را باز نگهدارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول