اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری صورت گرفت

دیدار امدادگران کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه در استان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد به همراه پرسنل و امدادگران استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار کرد.

دیدار امدادگران کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی صبح امروز در این دیدار با قدردانی از خدمات کارکنان کمیته امداد اظهار داشت: این نهاد یکی از ارزشمندترین نهادهایی است که با استمرار و تداوم خدمت نقش موثری در ارتقاء فرهنگ جامعه داشته که امید است این توفیق خدمت‌گزاری روز به روز افزایش پیدا کند و ما شاهد کاهش محرومیت‌ها در این استان کاملا شیعه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در وظایف کمیته امداد مقرر شده خدمت کردن به مردم در فرهنگ صحیح و آن‌چه که نظام شریعت به ‌‌آن دستور می‌دهد را به‌طور جدی در دستور کار خود قرار دهد که به حمدالله این نهاد در استان ما تا حد زیادی این مهم را به‌خوبی انجام داده است.

وی بیان داشت: کارهای کمیته امداد به‌خصوص در سال جاری مایه آرامش خاطر من شد و امدادگران این نهاد باید این رسالت انبیاء که به آنان محول شده و فی نفسه بسیار حرکت خوب و عظیمی است را قدر بدانند و بر فراهم کردن زمینه‌های لازم فرهنگی به‌ویژه در امر اشتغال، اهداء جهیزیه و سایر خدمات اهتمام ورزند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری این نهاد گفت: در کمیته امداد در سال جاری افزون بر 29 هزار خدمت به مددجویان و نیازمندان ارائه شده که اجرای دو هزار 513 طرح اشتغال، دو هزار و 366 مورد کارهای عمرانی از جمله احداث و تعمیر مسکن نمونه‌ای از این خدمات بوده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول