اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک:

یادواره سردار شهید کاوه نبیری امروز در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری یادواره سردار شهید کاوه نبیری فرمانده تیپ دوم لشکر 17 علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در اراک خبر داد.

یادواره سردار شهید کاوه نبیری امروز در اراک برگزار می‌شود

سردار سیدعطاء‌الله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام مهدی(عج) خیابان دانشگاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری یادواره سردار شهید کاوه نبیری فرمانده تیپ دوم لشکر 17 علی‌ابن‌ابیطالب(ع) یادواره 18 شهید کوی مصطفی خمینی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارائه الگو به نسل جوان با توجه به جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

کاوه نبیری در سال 1341 در تهران متولد شد، تحصیلات خود را تا هنگام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اراک ادامه داد و در مبارزات و تظاهرات مردم علیه رژیم سفاک ستمشاهی، شرکت مؤثر داشت.

کاوه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، لباس مقدس پاسداری را زینت‌بخش قامت استوار خود کرد و با آغاز هجوم تجاوز رژیم عراق به خاک میهن اسلامی، قدم در عرصه دفاع از حریم اسلام گذاشت.

در سرکوبی غائله کردستان که به دست ایادی استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی و تجزیه کردستان به وجود آمده بود، شرکت فعال داشت و خاطره رشادت‌های بی‌نظیر وی در ستون بانه، سردشت، شهرهای مهاباد، مریوان، پاوه، سردشت و گیلان غرب همچنان به یادگار باقی مانده است.

‌انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول