زینالعابدین امامی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر در ارزیابی عملکرد عمومی و تخصصی توسط تیمهای خودارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی رتبه اول را از آن خود کرد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر در ادامه تلاش مضاعف در حوزه روابط کار، تشکلهای کارگری و کارفرمایی، رسیدگی به امور تعاونیها و ارتقا کمی و کیفی همچنین تسریع در رسیدگی به پروندهها و کاهش زمان رسیدگی به شکایات در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف را از آیتمهای انتخاب این اداره به عنوان اداره نمونه در بین ادارات تعاون، کار رفاه و اجتماعی استان اعلام کرد.
امامی گفت: با تلاشهای انجام شده و تشکیل جلسات متعدد مشترک با ادارات ذیربط و تعاونیهای مشکلدار تلاش شده تعاونیهای غیرفعال که به دلیل برخی مشکلات غیرفعال بوده دوباره فعال شوند.
وی تصریح کرد: همچنین در زمینه رضایتمندی ارباب رجوع به خصوص مراجعان به هیئتهای تشخیص و حل اختلاف با برنامهریزیهای انجام شده زمان رسیدگی به این پروندهها به کمترین زمان ممکن کاهش یافته و آرای صادره نیز با حداقل زمان صادر میشود.
انتهای پیام/آ30