اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاد 2400 شهید چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: کنگره سرداران و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری نیمه نخست سال 92 در شهرکرد برگزار می‎شود.

یاد 2400 شهید چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این کنگره اظهار داشت: این کنگره باید در حد و عظمت شهدای گرانقدر برگزار و بیانگر توانمندی، عزت و سربلندی رزمندگان استان باشد.

وی افزود: امروز تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه همه ملت است و باید رشادت‎های آنان به نحو شایسته به نسل‎های جوان منتقل شود.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: شهیدان گرانقدر بدون هیچ چشم‎داشتی در سخت‎ترین شرایط برای حفظ و حراست از این آب و خاک جنگیدند و از آرمان‎های نظام دفاع کردند.

نکونام ادامه داد: این جانفشانی‎ها ایجاب می‎کند که کنگره سرداران و 2 هزار و 400 شهید این استان با عظمت و شکوه خاص برگزار شود.

وی بر اهتمام بیشتر مسئولان این استان به جلسات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: درباره شهدا باید با دید وسیع و نظر بلند، تمام امکانات را بسیج و از همه نیروها استفاده کنیم.

در این جلسه مسئولان کمیته‏های اجرایی کنگره مشخص و زمان برگزاری مراسم نیمه اول سال 92 تعیین شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد کمیته‎های پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی هنری، گنجینه و یادمان، تربیت بدنی، طرح و برنامه، علمی پژوهشی، جمع‌آوری، تالیف و تدوین، تبلیغات و بانوان در راستای هماهنگی برگزاری کنگره گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول