اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر آموزش و پرورش

یادواره شهدای معلم سال آینده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با هفته معلم در سال آینده اولین یادواره شهدای معلم با حضور وزیر آموزش و پرورش در اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره شهدای معلم سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر پنج‌شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: در این یادواره عظیم سعی می‌شود از فرهنگیان و معلمان شهید و خانواده‌های آنها تجلیل و تکریم شده و یاد و خاطره این شهیدان والامقام گرامی داشته شود.

وی از شهدا به عنوان سرمایه‌های معنوی و واقعی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: جهاد در سنگر تعلیم و تربیت و مجاهدت برای دفاع از میهن اسلامی دو برجستگی شهدای فرهنگی است که با تقدیم بهترین سرمایه‌های خود تلاش کردند تا از آرمان‌های اسلام و قرآن کریم پاسداری کنند.

محمودزاده به برگزاری برنامه‌های متنوع هفته معلم در سال آینده اشاره و تصریح کرد: ستادی در این زمینه از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی است تا در اردیبهشت سال آینده در شأن و جایگاه معلم از سنگربانان علم و فرهنگ تجلیل و تکریم واقعی انجام شود.

این مسئول در ادامه به روزهای پایانی سال و تدارک آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران و گردشگران فرهنگی وارد شده به استان اشاره کرد و ادامه داد: باشگاه فرهنگیان در شهرهای اردبیل و سرعین و همچنین مدارس مجهز به امکانات اولیه در حال تدارک است تا در نوروز امسال بتوانیم میزبانان شایسته‌ای برای معلمان باشیم.

به گزارش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از سال تحصیلی آینده نظام آموزشی جدید همراه با بسیاری از تحولات بنیادین در اردبیل اجرایی و شکل عملیاتی به خود می‌گیرد، گفت: ضرورت دارد نظام آموزش و پرورش ما در حرکتی مستمر و متحول ارزشمندترین مبنا را توسعه و ترویج دهد.

در این جلسه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با بیان این‌که 80 درصد وصولی درآمدهای استان از قبل مالیات‌ها بوده است، گفت: در 11 ماه امسال 96 میلیارد تومان در این استان درآمدزایی شده است.

علیرضا مظفری افزود: تلاش شد امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده منابع و مصارف استان در حد اعتدال باشد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول