اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شرکت بازداشت‌شدگان بحرینی در تظاهرات "لبیک یا بحرین" با شعار "الله اکبر"

خبرگزاری فارس: تظاهرات با شکوه روز گذشته "لبیک یا بحرین" فقط به حضور شهروندان بحرینی محدود نشد، بلکه بازداشت‌شدگان رها شده از بند زندان‌های رژیم آل‌خلیفه نیز در آن شرکت داشته و با شعار "الله اکبر" بر سرنگونی رژیم تاکید کردند.

شرکت بازداشت‌شدگان بحرینی در تظاهرات "لبیک یا بحرین" با شعار "الله اکبر"

 به گزارش فارس، منابع خبری بحرین با اشاره به حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم بحرین در تظاهرات "لبیک یا بحرین" تاکید کردند که این تظاهرات صرفا محدود به حضور و مشارکت شهروندان بحرینی نمی‌شد.

این منابع تاکید می‌کنند که در تظاهرات روز گذشته، بازداشت‌شدگان رها شده از بند زندان‌های رژیم آل‌خلیفه نیز در کنار دیگر تظاهرات‌کنندگان بحرینی حضور و مشارکت داشتند.

این بازداشت‌شدگان رها شده از بند زندان‌های رژیم آل‌خلیفه با سردادن شعارهای "الله اکبر" تاکید کردند که آنها همچنان به عهد خود در ادامه مبارزه تا سرنگونی رژیم آل‌خلیفه پایبند هستند و انقلاب خود را تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه خواهند داد.

این درحالی است که تظاهرات روز گذشته "لبیک یا بحرین" که به دعوت شیخ "عیسی قاسم"، رهبر شیعیان بحرین برگزار شد، با استقبال و لبیک تمام اقشار جامعه بحرین مواجه شد.

شیخ "حمد بن عیسی آل‌خلیفه"، پادشاه بحرین در سخنانی پیش از برگزاری این تظاهرات اظهار کرده بود که تنها اندکی در این تظاهرات شرکت خواهند کرد، در حالی‌که رسانه‌های خبری و شاهدان عینی بر حضور و مشارکت بیش از 500 هزار شهروند بحرینی در این تظاهرات تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول