اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

برگزاری تور خبری حوزه صنعت، معدن و تجارت در زنجان

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با حضور خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبری و شبکه استانی اشراق نخستین تور خبری حوزه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

برگزاری تور خبری حوزه صنعت، معدن و تجارت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، محمد قربان لو اظهار کرد: به منظور ارائه توانمندی‌های تلاشگران عرصه صنعت استان و فعالیت‌های سازمان در تنظیم بازار، نخستین تور خبری حوزه صنعت، معدن و تجارت با حضور خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌ها و شبکه استانی اشراق برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران و تاثیر مثبت آنان در ایجاد فضای مثبت در تنظیم بازار گفت خبرنگاران به نمایندگی از مردم شریف استان از نزدیک اقدامات سازمان را در مورد ذخیره سازی میوه شب عید و اقلام پر مصرف مشاهده نموده، امیدوارم با انتقال مشاهدات خود به مردم، شاهد روزهایی آرام در بازار و در روزهای پایانی سال باشیم.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: اطلاع رسانی شفاف و سازنده و ترسیم فضای واقعی حوزه صنعت، معدن و تجارت به دور از هر گونه فضاسازی از اهداف برگزاری این تور خبری بود.

وی افزود: خبرنگاران چشم بینای مردم شریف استان بوده که با ترسیم دیده‌های خود در برابر مردم انعکاس دهنده فعالیت‌های خدمتگزاران خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند.

قربان لو در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی از تلاش و نوآوری صنعتگران اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های سازنده و مفیدی در سطح واحدهای صنعتی در حال انجام است که هیچ انعکاسی در جامعه نمی‌یابد که با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی علیه مردم کشور نمود بارز جهاد اقتصادی در کشور است.

وی با تقدیر از فعالان عرصه مطبوعات و رسانه، استقبال صورت گرفته از تور خبری را بسیار مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این تور هر ماهه و با توجه به نظر خبرنگاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول