اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر خبر داد

برگزاری همایش ملی فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از برگزاری دومین همایش ملی محاسبات نرم و فناوری اطلاعات در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری همایش ملی فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد ماهشهر

حسین محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: این همایش برای دومین سال پیاپی با شرکت بیش از 512 اثر ارسالی از سراسر کشور برگزار شد که در پایان حدود 200 مقاله توسط هیئت داوران برای شرکت در همایش برگزیده شدند.

وی افزود: در این همایش تعداد 80 مقاله به صورت شفاهی و سایر آثار نیز به صورت پوستر شرکت کرده‌اند که همگی از سطح بسیار بالایی برخوردارند.

رئیس  دانشگاه آزاد ماهشهر با بیان اینکه اکثر مقالات شرکت‌کننده از سوی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده‌اند تصریح کرد: این همایش همزمان با کنفرانس ملی انجمن کامپیوتر ایران در حال برگزاری است و با وجود این که شرکت‌کنندگان می‌توانستند آثار و مقالات خود را به آن کنفرانس ارسال کنند اما ترجیح دادند در همایش دانشگاه آزاد ماهشهر شرکت کنند.

محمدیان خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش کردیم تا بحث داوری را با دقت فراوان دنبال کنیم و به همین دلیل برای این موضوع چهار ماه وقت گذاشتیم.

وی در خصوص موضوعات علمی مورد بحث در این همایش که محور اصلی آثار ارسالی را تشکیل می‌دهند اظهار کرد: موضوعاتی نظیر مهندسی نرم‌افزار، مهندسی فناوری اطلاعات، سیستم‌های هوشمند و محاسبات نرم و همچنین شبکه‌های کامپیوتری و سیستم‌های توزیعی، چهار محور علمی اصلی در این همایش به شمار می‌روند.

رئیس دانشگاه آزاد ماهشهر در پایان گفت: در هر یک از چهار محور علمی همایش، یک اثر به عنوان برگزیده انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول