اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

عضو کنگره سراسری حمایت از مردم بحرین در گفت‌وگو با فارس:

اگر کودکان بحرین از جنس فولاد هم بودند با سرکوب آل خلیفه ذوب می‌شدند

خبرگزاری فارس: "قاسم الهاشمی" با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم آل خلیفه در شلیک گازهای سمی به سوی تظاهرات مسالمت‌آمیز مردمی گفت: اگر کودکان بحرین از جنس فولاد هم بودند با سرکوب آل خلیفه ذوب می‌شدند.

اگر کودکان بحرین از جنس فولاد هم بودند با سرکوب آل خلیفه ذوب می‌شدند

"قاسم الهاشمی"‌ عضو کنگره سراسری حمایت از مردم بحرین در گفت‌‌وگو با فارس در منامه، تاکید کرد اگر کودکان بحرین از جنس فولاد  هم بودند با شدت شلیک گاز‌های سمی از سوی دستگاه امنیتی رژیم آل خلیفه یا مزدوران اشغالگر سعودی برای سرکوب مردم بحرین ذوب می‌شدند.

وی افزود: تمام دغدغه و دل‌مشغولی نیروها و مزدوران آل خلیفه سرکوب مردم بحرین است و کشتار کودکان، زنان و سالخوردگان با گاز‌های سمی برایشان اهمیتی ندارد.

قاسم الهاشمی از خبرنگار فارس خواست که این فریادش را به گوش جهانیان برساند و بگوید: کجائید که ببینید در بحرین چه می‌گذرد رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی مردمان ما را می‌کشند، به زنان ما فحاشی می‌کنند، کودکان شیرخواره ما را خفه می‌کنند، جوانان ما را تبعید می‌کنند و سالخوردگان ما را می‌کشند.

عضو کنگره سراسری حمایت از مردم بحرین گفت جهانیان و وجدان‌هایی که همواره داعیه آزادی و دموکراسی و شرافت و حمایت بشر سر می‌دهند کجایند آیا تلف شدن کودکان و سیلی خوردن کودکان هنگامی که از مساجد خارج می‌شوند یا کشته شدن سالخوردگان به دلیل استنشاق گازهای سمی برایشان کفایت نمی‌کند.

قاسم الهاشمی با اشاره به اینکه مردم بحرین تا به کی باید ناامید بمانند گفت: وجدان ملت‌ها و کشورهای استکباری که خود را قدرت‌های بزرگ می‌دانند چه وقت بیدار می‌شود.

دبیر کل تجمع کرامت بحرین ادامه داد: به واشنگتن نیز رفتیم و برای آنها دلیل و برهان آوردیم که آنها شاهد مرگ و جان دادن مردم در برابر چشمان خود هستند اما هیچ حرکتی از خود نشان نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب مردم بحرین همچنان برای تحقق خواسته‌های عادلانه ادامه می‌یابد گفت: فرزندان بحرین دانش‌آموختگان مکتب امام حسین علیه السلام هستند و به اندازه سر سوزنی از اراده خود کم نخواهند کرد و جان خود و خانواده خود را در این راه فدا می‌کنند و حقوق خود را با صبر و ثبات و ایمان راسخ مطالبه می‌کنند.

قاسم الهاشمی از فعالان سیاسی بحرین است و سابقه طولانی در مبارزه با رژیم‌ منامه و رژیم‌های دیکتاتوری کشورهای عربی دارد و معتقد است که باید علت عقب ماندگی ملت‌های عرب را در نظام‌های دیکتاتوری حاکم بر آنها جستجو کرد. وی مصاحبه‌های بسیاری با رسانه‌های داخلی دارد که از آن جمله می‌توان به شبکه خبری العالم و خبرگزاری فارس اشاره کرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول