اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

حجت‌الاسلام محمدی در واکنش به تشکیک لاله افتخاری

بودجه قرآنی تحویل خزانه شده است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، با نهایی دانستن تخصیص بودجه قرآنی گفت: بودجه در اختیار خزانه است.

بودجه قرآنی تحویل خزانه شده است

به گزارش خبرنگار آئین و اندیشه فارس، در پی ایجاد تشکیلک از سوی لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، در پرداخت نیم درصد بودجه قرآنی، توسط دولت، حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این باره گفت: تخصیص بودجه قرآنی ابلاغ و این مبلغ تحویل خزانه شده است.

وی با اشاره به اینکه این بودجه تحویل شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد شد؛ نسبت به واریز این مبلغ به حساب شورا طی چند روز آینده ابراز امیدواری کرد.  

بر اساس این گزارش، امروز لاله افتخاری در مصاحبه با خبرگزاری فارس در این باره گفت: هنوز دولت محترم نیم درصد بودجه قرآنی را پرداخت نکرده و تمام دستگاه‌ها را منتظر گذاشته است و این مسئله شاید به این دلیل باشد که قرآن کریم آخرین اولویت ماست.

به گزارش فارس با توجه به اینکه این بودجه تاکنون در اختیار صندوق طرح‌های قرآنی قرار نگرفته است؛ بهره‌مندی دستگاه‌های مصرف کننده آن پیش از سال جدید بعید به نظر می‌رسد.

همچنین با توجه به پایان سال 1390 و تعلق این بودجه به این سال، خروج 2 هزارو 180 میلیارد ریال بودجه قرآنی به بیرون از خزانه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول