اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تصریح کرد

تولید موادمخدر در آشپزخانه‌ها دغدغه اصلی حوزه اعتیاد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نگرانی اصلی در زمینه اعتیاد مربوط به موادمخدر صنعتی است که در داخل آشپزخانه‌ها تولید می‌شود.

تولید موادمخدر در آشپزخانه‌ها دغدغه اصلی حوزه اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کرمان اظهار داشت: بحث پیشگیری در زمینه اعتیاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ابراز داشت: سالانه 60 تا 70 میلیارد تومان برای انسداد مرزهای شرقی کشور هزینه می‌شود و در حال حاضر بیشتر مواد مخدر از استان‌های خراسان جنوبی و یا بندرعباس وارد کرمان می‌شود.

نجار تصریح کرد: از زمان ورود امریکا به افغانستان بر اساس آمار موجود کشت تریاک در این کشور بیش از 40 برابر افزایش یافته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر نگرانی اصلی در زمینه اعتیاد مواد صنعتی است که در داخل آشپزخانه‌ها تولید می‌شود، زیرا این مواد ارزان است و به راحتی تولید می‌شود.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این نشست تعامل بیشتر کارگروه سلامت و امینت غذایی استان کرمان با ستاد مبارزه با موادمخدر شد.

به گزارش فارس در این جلسه اعلام شد که دامپزشکی استان کرمان با 100 اکیپ سیار بر 4 هزار مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول