اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

منازل شخصی مجوزدار حق پذیرش مسافران نوروزی یاسوج را دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار بویراحمد گفت: تنها منازل شخصی مجوزدار از سوی اداره‌کل گردشگری حق پذیرش مسافران نوروزی را در شهر یاسوج دارند.

منازل شخصی مجوزدار حق پذیرش مسافران نوروزی یاسوج را دارند

حمید دانش‌آموز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در بلوار عدل یاسوج و در مدرسه فرهنگیان ستادی که نماینده همه دستگاه‌های این شهرستان بوده وجود دارد که مسافران می‌توانند به آن مراجعه کرده و انتقادات و شکایات خود را ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان بویراحمد بیان داشت: امسال پیش‌بینی‌های ما برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران نوروزی گسترده بوده و به همین منظور چادرهای برپا شده برای مسافران نوروزی از جمله در مرکز شهر و جنب کلانتری 12 به برزنت مجهز شده تا در صورت بارندگی مشکلی برای مسافران نوروزی ایجاد نشود.

دانش‌آموز در ادامه گفت: گشت‌ها و اکیپ‌های بهداشتی ما نیز به صورت شبانه‌روزی در محل‌های اقامت مسافران و گردشگران حضور خواهند داشت و در صورت نیاز کار امدادرسانی را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

این مسئول عالی اجرایی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی مسافر از شهر یاسوج و حومه آن در تعطیلات عید نوروز بازدید کنند، تاکید کرد: هرگونه بدرفتاری با مهمانان نوروزی از سوی هیچ شخص و مسئول و نهادی در این شهرستان پذیرفتنی نیست و به همین منظور قاضی کشیک آماده رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در اسرع وقت است.

دانش‌آموز گفت: یکی از پدیده‌هایی که با قاطعیت در ایام نوروز در سطح این شهرستان با آن برخورد می‌شود موضوع گرانفروشی است که در صورت مشاهده چنین عمل ناپسندی، بازرسان ما در امور صنفی و اداره صنعت و معدن و تجارت برخورد لازم را انجام خواهند داد.

معاون فرماندار شهرستان بویراحمد به موضوع پذیرش مسافر و گردشگر از سوی منازل مسکونی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تنها صاحبان منازلی می‌توانند به این پذیرش اقدام کنند که از سوی گردشگری مجوز داشته باشند که در غیر این صورت با بروز هرگونه مشکلی تنها صاحبان منازل غیر مجاز پاسخگو خواهند بود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول