اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه:

80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش عسلویه اجرایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه گفت: 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش عسلویه اجرایی شد.

80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش عسلویه اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه اسماعیل احمدی عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و ارزشمند است و تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش موجب رشد و توسعه استان و کشور می‌شود.

وی افزود: عسلویه یک منطقه استراتژیک و مهم در کشور است و بخش عمده‌ای از درآمد نفت و گاز کشور در عسلویه به دست می‌آید و انتظار داریم مسئولان سازمان منطقه ویژه و سایر شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی اهتمام ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه مصوبات جلسات قبل شورا را برای اعضا بیان کرد و مصوباتی را که عملیاتی و همچنین بعضی از آنها که هنوز عملیاتی نشده‌اند برشمرد.

احمدی از اجرایی شدن 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش عسلویه خبر داد و اضافه کرد: از آنجا که بخشدار، شهرداران منطقه، دهیاران و شوراهای اسلامی همکاری خوبی با آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش داشتند ما توانستیم بالغ بر 80 درصد مصوبات را اجرایی کنیم که یک موفقیت بی‌نظیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه در ادامه کمبودها و مشکلات مدارس در زمینه امکانات سرمایشی را ناشی از فرسودگی کولر به دلیل قدیمی بودن دانست و بیان کرد: ما تنها دو سال است که به طور جدی در حال جایگزین کردن کولر نو در مدارس هستیم و با نزدیک شدن فصل گرما، هر چه سریع‌تر باید نسبت به این امر مهم اقدام و تصمیمات لازم گرفته شود.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تمام توان و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه نظام آموزشی بهره ببریم.

معاون بخشدار عسلویه نیز در این نشست حضور پرشور مردم منطقه در انتخابات و پیروزی ملت که با این حضور باشکوه سبب نشاط دوستداران نظام و انقلاب شدند و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیدند را تبریک گفت.

محمد راشدی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: با تلاش فراوانی که از طرف آموزش و پرورش منطقه در راستای پیشرفت سطح علمی دانش‌آموزان صورت گرفته‌ ما هر روز شاهد افتخارات دانش‌آموزان این منطقه در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اجرای بخش عظیمی از مصوبات شورا گفت: سعی خواهد شد اندک مصوباتی که اجرایی نشده‌اند مجددا مورد پیگیری قرار گیرد و اجرایی شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول