اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه همکاری صورت گرفت

سفر هیئت تجاری ـ اقتصادی افغانستان به خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: نخستین سفر هیئت تجاری افغانستان به خراسان شمالی در حالی برگزار شد که این هیئت به منظور توسعه همکاری برای صادرات از این استان به کشورشان، این سفر را انجام داده بودند.

سفر هیئت تجاری ـ اقتصادی افغانستان به خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هیئت تجاری ـ اقتصادی افغانستان که وارد خراسان شمالی شده‌اند شنبه‌شب در ضیافت شام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در کمپ پتروشیمی خراسان شرکت کردند. این هیئت تجاری- بازرگانی شامل 17 نفر از تجار و بازرگانان افغانستان بودند که به دعوت مسئولان استان به خراسان شمالی سفر کردند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه سفر هیئت تجاری ـ اقتصادی افغانستان به مدت سه روز خواهد بود، گفت: این هیئت طی این مدت با توانمندی‌های استان در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مواد غذایی آشنا خواهند شد.

سیدابراهیم حسینی تصریح کرد: این نخستین سفر هیئت تجاری خارجی به خراسان شمالی بوده که به منظور توسعه همکاری برای صادرات از این استان به افغانستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر نشست‌های مشترک اقتصادی با محوریت کمیسیون‌ها، بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو بجنورد و همچنین شهرک صنعتی شیروان برای این هیئت در نظر گرفته شده است، یادآورشد: بازدید از مجتمع پتروشیمی خراسان و کارخانه سیمان بجنورد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای میهمانان خارجی است.

گفتنی است یک گروه از تجار و بازرگانان افغانستان شنبه‌شب در رأس هیئتی به خراسان شمالی سفر کردند. این هیئت در سفر به خراسان شمالی مورد استقبال مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی خراسان شمالی قرار گرفتند.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول