اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان:

تجهیزات استفاده شده در انشعابات آب توسط شرکت آبفا تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی تجهیزات و قطعات مورد استفاده متقاضیان انشعاب آب توسط این شرکت تأمین و خریداری می‌شود.

تجهیزات استفاده شده در انشعابات آب توسط شرکت آبفا تامین می‌شود

مسعود بیجار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این شرکت در راستای بهینه‌سازی تجهیزات به کار رفته در انشعابات آب نسبت به تهیه و خرید تمامی قطعات مورد نیاز مشترکان و پیمانکاران اقدام می‌کند.

وی افزود: نظارت کارشناسان این شرکت بر قطعات تولید شده علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه پرداختی توسط مشترکان درصد اتفاقات و حوادث آب را در استان به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

بیجار ادامه داد: در گذشته بسیاری از متقاضیان به دلیل صرفه‌جویی در هزینه نصب انشعاب از تجهیزات غیر استاندارد و ارزان قیمت استفاده می‌کردند که این اقدام هزینه‌های هنگفتی را به منظور نگهداری شبکه توزیع برای طرفین به دنبال داشت.

مدیر بازرگانی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: نظارت مستمر کارشناسان این شرکت بر نحوه تولید و خرید تجهیزات مورد نیاز علاوه بر افزایش کیفیت و عمر شبکه موجب کاهش هدر رفت آب شده است.

وی گفت: خرید و تهیه لوازم مصرفی توسط شرکت آبفا به دلیل حذف واسطه‌ها و همچنین تأمین لوازم استاندارد در راندمان شبکه توزیع و کاهش هزینه‌های متقاضیان تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول