اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان:

بهتر است موازی‌کاری در گردشگری ورزشی از بین برود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان گفت: بهتر است برای سرعت‌بخشی در امر خدمت‌رسانی به همشهریان موازی‌کاری در مقوله گردشگری ورزشی از بین برود.

بهتر است موازی‌کاری در گردشگری ورزشی از بین برود

مجید دانش‌مبرهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بهتر است و پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از موازی‌کاری گردشگری ورزشی و هم‌چنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های سازمان‌های شهرداری، اداره ورزش و جوانان و معاونت گردشگری میراث فرهنگی در اجرای اهداف گردشگری ورزشی یک کمیته مشترک استانی به وجود آید.

وی با بیان اینکه در یک دیدگاه کلی مقوله گردش جزو وظایف معاونت گردشگری میراث فرهنگی قرار گرفته است، تصریح کرد: تعمیم، توسعه و نظارت امور ورزشی نیز برعهده اداره‌کل ورزش و جوانان است.

رئیس کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های شهرداری در زمینه رشته جدید گردشگری ورزشی و دارا بودن امکانات مالی و اقامتی بهتر است برای رسیدن به اهداف والای خدمت‌رسانی به مردم، سازمان‌های ذکر شده تشکیل یک کمیته مشترک استانی را مدنظر قرار بدهند.

وی اشاره‌ای به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه ورزش و روحیه نشاط و شادابی در بین مردم کرد و بیان داشت: این سخن با ارزش می‌تواند به عنوان بهترین انگیزه برای ایجاد یک کمیته مشترک استانی قرار گیرد.

دانش‌مبرهن تأکید کرد: البته برای ایجاد کمیته مشترک گردشگری ورزشی هنوز جلسه‌ای بین شهرداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هم‌چنین میراث فرهنگی برگزار نشده و این مقوله تنها در حد یک پیشنهاد است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برنامه‌های آتی کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان کرد و اظهار داشت: در صورت امکان توسعه مسیر‌های گردشگری ورزشی و همکاری سازمان‌هایی مانند حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی افزودن ورزش‌های دیگر را به لیست ورزش‌های این کمیته مدنظر قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول