اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تهران

خراسان‌رضوی نخستین استان دارای پیست آماده دوچرخه‌سواری است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: پس از تهران، خراسان‌رضوی نخستین استانی است که پیست آماده و مناسب برای استفاده دوچرخه‌سواران دارد که این موضوع می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد این ورزش داشته باشد.

خراسان‌رضوی نخستین استان دارای پیست آماده دوچرخه‌سواری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علی زنگی‌آبادی در مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در محل سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان با تأکید بر اینکه باید حرف‌های مطرح شده در جلسات را به مرحله عمل برسانیم، اظهار کرد: با هم‌دلی و حفظ انسجام و با کمک فدراسیون دوچرخه‌سواری، می توان به تغییر جایگاه دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی امیدوار بود.

وی عنوان کرد: با کمک فدراسیون و با پیگیری‌های انجام شده، در نظر داریم به شهرهایی که پیست قابل قبول و مناسب دارند، تجهیزات و دوچرخه ارائه دهیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار امیدواری کرد: یکی از پایگاه‌های استعدادیابی این ورزش در خراسان‌رضوی تشکیل شود و به زودی شاهد حضور تیم دوچرخه‌سواری این استان در لیگ برتر باشیم.

در ادامه این جلسه این مجمع، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: تکلیف سازمانی تمام افراد فعال حوزه ورزش حمایت و هم‌فکری است و اداره‌کل نیز به عنوان ناظر و متولی امر ورزش این نقش را برای هیئت دوچرخه‌سواری ایفا خواهد کرد تا شاهد پیشرفت روزافزون این ورزش در استان باشیم.

هاشمی‌جواهری با اشاره به اینکه در صورت انتخاب یا انتخاب نشدن، همگی باید هیئت دوچرخه‌سواری را حمایت کنیم، یادآور شد: ظرفیت و توانایی موجود در این ورزش باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و این امر با کمک و هم‌اندیشی تمام فعالان این عرصه محقق می‌شود.

در این مجمع ابوالقاسم باروح با کسب 11 رأی به عنوان رئیس جدید هیئت دوچرخه‌سواری استان انتخاب شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول