اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی خبرداد

استقرار راهنمایان گردشگری در فرودگاه‌ها و پایانه‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی از استقرار راهنمایان گردشگری در فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری استان خبر داد.

استقرار راهنمایان گردشگری در فرودگاه‌ها و پایانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در حاشیه بازدید از مرکز اطلاع‌رسانی مستقر در فرودگاه بین‌المللی تبریز افزود: در کنار فعالیت راهنمایان گردشگری مستقر در فرودگاه‌ها با همت و تدبیر اداره کل فرودگاه‌های استان در ایام تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، تلفن‌های 24 ساعته فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی پاسخگوی مشکلات مسافران هوایی به این خطه است.

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: دفتر پاسخگویی به مشکلات و سئوالات گردشگران در این روزها به طور شبانه‌روزی پذیرای گردشگران خواهد بود.

وی تشریح کرد: مهمانان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا سئوال با اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی به شماره تلفن 04115260413 تماس حاصل کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: این اداره کل و عضو اصلی ستاد دایمی تسهیلات سفر استان در ایام سفرهای نوروزی اقدام به تهیه بروشورهای راهنمای مسافران به صورت نقشه استان همراه با شماره تلفن‌های ضروری کرده که در فرودگاه‌ها به گردشگران ورودی به استان تقدیم خواهد کرد.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان با بیان اینکه در روز اول سال نو برخی از مسئولان در فرودگاه‌ها به استقبال مسافران نوروزی می‌آیند، گفت: میراث فرهنگی استان در کنار اداره کل فرودگاه‌های استان مانند سال‌های گذشته با حضور مدیران ارشد استان در نخستین روز از تعطیلات نوروزی با اهدای شاخه گل و برخی هدایا به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود.

محمدی یادآور شد: همچنین اکیپ‌های هلال احمر برای ارائه خدمات و کمک‌های احتمالی در فرودگاه‌های استان مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: فرودگاه‌ها، راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری عمومی آذربایجان‌شرقی با بسیج نیروها و فعالیت شبانه‌روزی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی ورودی به استان فراهم کرده‌اند. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول