اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرعین:

کمپینگ گردشگری سرعین تا خرداد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سرعین گفت: کمپینگ اقامتی گردشگران و مسافران شهرداری سرعین تا خرداد ماه سال آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

کمپینگ گردشگری سرعین تا خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی هدایت پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهر گردشگری سرعین اظهار داشت: این کمپ با هدف برچیده شدن بساط چادر‌های اقامتی کنار پیاده‌روها به ویژه در مبادی اصلی و ورودی شهر سرعین ایجاد شده تا دیگر مزاحمتی از این لحاظ نداشته باشیم.

وی از آمادگی کامل سرعین برای استقبال و حضور گردشگران در ایام نوروز خبر داد و افزود: طرح جامع توسعه سرعین با محوریت گردشگری تدوین شده که تلاش می‌شود نقاط ضعف و قوت آن مورد بازبینی قرار گیرد تا برخی از موارد ضعف و نقص برطرف شود.

شهردار سرعین خاطرنشان کرد: در این طرح جامع برای حل مشکلات و موانع در حوزه سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم انجام شده چرا که معتقدیم این طرح جامع به مانند پازلی است که اگر شرایط و موقعیت‌ها به تناسب در کنار هم قرار گیرد اهداف حقیقی محقق می‌شود.

هدایت یادآور شد: در این طرح جامعیت توسعه سرعین مد‌نظر بوده و پهنه‌بندی، توسعه فضای سبز و رفع ترافیک شهری در اولویت قرار گرفته است.

این مسئول بیان داشت: در این شهر برای سرمایه‌گذاران با هدف اجرای پروژه‌های ارزشمند زمین‌هایی با متراژ 3 هکتار به بالا تدارک دیده شده است تا بتوانند بدون دغدغه سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند.

شهردار سرعین با اشاره به چشم‌انداز 20 ساله توسعه سرعین و تدارک پنج برنامه چهار ساله گفت: ما در این برنامه‌های چهار ساله اهداف و سیاست‌گذاری‌ها را به صورت اساسی و راهبردی انجام داده و تلاش می‌کنیم با رفع نگرانی‌ها به هدفمان برسیم.

هدایت ضرورت حفظ خط آسمان و پهنه‌بندی را در ساخت و ساز‌ها از سوی شهروندان ضروری اعلام کرد و افزود: ‌شایسته است شهروندان در ساخت و ساز خود خط آسمان سبلان را رعایت کرده و با آگاهی از توسعه شهری به شکل معقول به ساخت و سازها بپردازند تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

 

پارک 12 هکتاری سرعین سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی ضرورت ایجاد در‌آمد پایدار شهری را در سرعین یادآور شد و اظهار داشت: ما با مشارکت در احداث چندین مجتمع آب‌درمانی و تکمیل پارک شهر سعی می‌کنیم به این هدف نزدیک شویم.

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با بیان اینکه تکمیل پروژه کمربندی سرعین و ساخت چندین سرویس بهداشتی صورت گرفته است، تصریح کرد: در بحث مسایل عمرانی سال آینده سال به ثمر نشستن طرح‌ها و پروژه‌هایی است که هم اکنون به صورت نیمه فعال به حال خود رها شده‌اند.

هدایت به فعالیت‌های حوزه فرهنگی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: فاز اول پارک 12 هکتاری سرعین سال آینده افتتاح شده و تا فروردین سال آینده سالن آمفی‌ تئاتر به ظرفیت 400 نفر  در این شهر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد تا بسیاری از همایش‌های ملی و منطقه‌ای و جشنواره‌ها در این مجموعه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از فعال شدن مدرسه فوتبال شهرداری سرعین خبر داد و اظهار داشت: 150 علاقمند به این رشته در این مدرسه فوتبال عضو بوده و تیم نوجوانان شهرداری سرعین نیز در دسته اول لیگ کشوری حضور دارد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول