اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد

بازدید هیئت تجاری افغانستان از شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: هیئت تجاری افغانستان در سفر سه روز به این استان در راستای بسط و گسترش مبادلات تجاری از سه شهرک صنعتی شماره یک و دو بجنورد و شیروان بازدید می‌کنند.

بازدید هیئت تجاری افغانستان از شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌های صنعتی استان قابلیت‌های زیادی از لحاظ تولید کالاهای صنعتی برای صدور به کشورهای همسایه به ویژه افغانستان دارند.

وی اضافه کرد: بازدید تجار افغانستانی از شهرک صنعتی شماره یک و دو بجنورد (بیدک) و شهرک صنعتی شیروان به عنوان نمونه‌ای از توانمندی‌های استان، می‌تواند زمینه ساز صادرات تولیدات واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشد.

باقری تصریح کرد: سرمایه گذاران افغانی می‌توانند در صورت تمایل به سرمایه گذاری در این استان به ویژه در بخش صنعتی از امکانات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: این استان دارای 12 شهرک و ناحیه صنعتی فعال با امکانات زیرساختی مناسب است که می‌تواند در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی در بخش دیگری از راه‌اندازی سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در شهرک صنعتی شیروان خبر داد و گفت: شهرک صنعتی شیروان دومین شهرک صنعتی متصل به اینترنت پرسرعت در استان است.

وی افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده با شرکت مخابرات خراسان شمالی، شهرک صنعتی شیروان به سرویس اینترنت پرسرعت مجهز شد.

باقری اظهار داشت: با راه‌اندازی این سرویس، تمام واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیروان می‌توانند با مراجعه به امور مشترکین شرکت مخابرات استان از این امکان استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی شیروان دومین شهرک صنعتی در استان خراسان شمالی است که پس از شهرک صنعتی شماره یک بجنورد، امکان اینترنت پرسرعت در آن برقرار شد و با اقدامات انجام شده پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک سرویس اینترنت پرسرعت برای تمام شهرک‌های صنعتی فعال استان خراسان شمالی راه‌اندازی شود.

در شهرک صنعتی شیروان تعداد 21 واحد صنعتی فعال در بخش‌های مختلف تولیدی مستقر بوده که برای 660 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند همچنین تعداد 14 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال تکمیل و ایجاد هستند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول